Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaat sekoittavat pään.. Tuloksena ahdistus-ahmiminen-oksennus

Vierailija
05.04.2015 |

Kamalaa, kun 'huono'minä nostaa taas päätään :( Useat vapaat ja ryyppyreissu sekottaa pään. Kontrolli mikä mulla on syömiseen ns. arkena katoo ihan tyystin. Ahdistaa toi aurinko joka valaisee koko asuntoni. Eilen vaan söin mitä huvitti, ei ollut tarvetta oksentaa tms, äsken napsahti päässä ja mussutin vaikka mitä ja pöntölle. Oksetan itseäni, miksi mulla napsahtaa näin päässä :( oli niin hyvät viikot takana, kalorit siinä reilussa 2000 eikä ahmimista tms, oli hyvä olla! Nyt saan kärsiä tstä turvonneesta olosta monta ppäivää. Ja vielä pari vapaata eessä, toivottavasti en aloita huomista suklaalla niinkuin tänään, en tod tiedä miksi tein niin. Tiesin kuitenkin heti aamusta, että vain niin tämä päivä mennään näin :( 

Tiedän, olen surullinen tpaaus. Ikää jo reilu 25 ja silti näin hukassa itseni ja kroppani kanssa. Enkä ole edes ylipainoinen. Miksi pitää napsahtaa päässä näin herkutteluista, järkevä osa päästäni tietää, ettei se läski sinne reisiin viikonlopussa pamahda. Baarireissut yleensä aloittaa tämän, darrasssa nääs kiinnosta mitä syö. Ja sitten kun se jatkuukin taas seuraavalle päivälle niin :( Koko ryyppäyskin nykyään vain ahdistaa. Sen hetken on kivaa, mutta aina saa pelätä millaiset henkiset olot odottaa. 

Halusin vain avautua. Tiedän, olen surullinen ja naurettava tapaus, kun sille päälle satun :D Huoh laskisipa tuo aurinko, tulisi pimeää, menisin suihkuun ja käpertyisin peiton alle katsomaan televisiosta sarjamaratonia. Ja huomenna olisi uusi päivä ja antaisin tämän paskaviikonlopun itselleni anteeksi, jälleen. Ja toivottavasti en tuntisi oloani näin onnettomaksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Koita nyt keskittyä tähän hetkeen, tai jo huomiseen. Tää paska oli nyt tässä, ja tästä eteenpäin jatkuu taas hyvin.

Kehu itteäs siitä, että pystyit syömään nätisti jo pari viikkoa. Se on paljon, älä unohda sitä! Siihen palaaminen ei oo mahdotonta, eihän?

<3

Vierailija
2/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lempeä itsellesi. Hoivaa ja lohduta. Hyväksy kaikki. Tekosi ja tunteesi. Näin neuvon itseäni paraikaa. Samaisten touhujen jälkeen. Halaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.. Ole armollinen itsellesi. Mulle tulee nykyään kamala moraalinen krapula jos juon. Vaikka en tekisi yhtään mitään tyhmää, silti morkkis jotenkin... ! Ja tuo ahmiminen liiankin tuttua:(

Vierailija
4/4 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli väärinymmärrys otsikkoa lukkiessa... :) Entäs varatut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi