Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh, miten vaikea voi ymmärtää, etten voi nostaa mitään painavaa :(

Vierailija
05.04.2015 |

Minulla siis polvivamma, jonka takia polvi menee sijoiltaan/muljahtelee todella helposti. En pysty nostamaan mitään painavampaa.

Ostin torista yhden puuvitriinin. Lupasin maksaa 50€ enemmän jos auttavat kantamisessa, selitin tilanteen myyjälle ja hän sanoi että kaksi miesnostajaa onnistuu.

Maksoin hyllyn ja nyt ilmoitti, että ovat tulossa, mutta nostajia onkin yksi mutta hän auttaa minua kantamisesta. Ärsyttää, se on ihan sama yritänkö nostaa hyllyä yksin vai kaksin, mutta en yksinkertaisesti voi nostaa noin painavaa taakkaa.. Saa nyt nähdä miten pahasti särjen itseni kunhan tulevat. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä ja mies kantaa. Kun mä olen jotain myynyt niin olen kyllä ilman lisämaksuja kuljettanut tuotteen sisälle saakka, eteiseen tosin.

Vierailija
2/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö ulkonäköä kuitenkin?

Voisin tulla sinulle henkilökohtaiseksi kantajaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysit "auttamaan", se on eri asia kuin "hoitamaan kantamisen". Jos minultakin olisi kysytty apua, niin olettaisin että tarvitaan toinen käsipari nimenomaan avuksi.

Vierailija
4/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mainitsit polvivammastasi etukäteen ja maksoit 50 euroa lisää kantamisesta, niin et kyllä todellakaan kanna itse mitään ja riskeeraa terveyttäsi. Piste.

Vierailija
5/5 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä olisi kannattanut ilmaista, ettet kanna itse mitään vaan tarvitset nimenomaan kantajan/kantajat tavaraa varten. Ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita...