Onko väärin syödä karjalanpaistin kanssa riisiä?
Tykkään siitä niin mutta oliko karjalassa riisiä?
Kommentit (53)
Meillä on kotona aina ollut sekä perunaa että riisiä karjalanpaistin kanssa. En tiedä, enkä välitä, onko kyseessä etikettivirhe vai ei, mutta hyvää se on joka tapauksessa.
Oli Karjalassa riisiä, mutten tiedä syötiinkö nimenomaan tuon kanssa. Itse olen syönyt riisilläkin ja hyvää on aina ollut.
Riisi- tai/ja ohrapiirakoita syötiin kotona karjalanpaistin kera. Miksei riisi sopisi siinä missä peruna ja bataatti.
Itse syön perunoiden kanssa mieluiten. Vaarini oli Karjalasta ja teki kerran karjalanpaistille lisäkkeeksi sellaista hieman makeaa (lihatonta) makaronilaatikkoa ja silloin käsitin, että se olisi ollut joku perinteinen ruoka sielläpäin, mutta en ole varma. Se oli hyvää ja sitä olisi kiva maistaa uudestaan.
Haluan ehdottomasti, että nautit karjalanpaistisi kuten se sinulle parhaiten maistuu.
Riisin syöminen on kommunismia. Samaten kasvisten.
Tosimies syö paistin kylkiäisenä läskiä.
Käytän aina maissia kun teen sen. Antaa kivasti vähän makeutta lihoihin.
Voithan sinä syödä sitä riisiä riisipuuron kanssa ja karjalanpaistia pottujen kanssa.
On väärin, ja siitä on oma lukunsa ja pykälänsä rikoslaissa, mutta jos syöt salaa pimeässä komerossa, et jää kiinni ja kiistät kaiken, saat syödä.
On se väärin! Varo, ruokapoliisi voi kurkkia ikkunasta. Sakot rapsahtaa moisesta.
Makunsa kullakin. Mä syön perunan kanssa.
On, oot oksettava pyhäinhäväistäjä.
T: N29, suomalainen
Käydäänhän sieltä rajanpinnasta niilä seksi matkoilla riisin viljely maissa. Hyvältä maistuu.
Voi syödä vaikka kermamunkkia sinapilla.
Oudolta kuulostaa, mutta miksei. Itse syön yleensä muusin kanssa, mutta kiinnostaisi tuo lihaton makaronilaatikko.
On väärin. Sekoitat Suomalaista ja Kiinalaista kulttuuria.
Suomalainen tehdään lehmä sika lammas hirvi jos on sekoitus jos ei pelkkä lehmäsika ja reilusti lientä porkkanaa sipulia jotkut laittaa herkkukurkkuja.. Punajuuret ja keitetyt perunat.Lanttulaatikko ja jotain kalaa kuhaa siikaa silliä pöydässä tarjolla. Kinkku on erikseen.Kinkkua laitetaan leivän päälle sinapilla.Puolukkahillo ja muu lakkahillo.Juustoja.Omenoita on oltava.Sikaa käytetään yleensä sen tähden muun lihan seassa kun se on rasvaista.Erilaiset elukat on ällöttäviä mutta kun niitä kypsentää tunteja ei enää huomaa että se on elukkaa.Nykyään kun voi ostaa lihaliemi kuutioita niistä saa vanhuksille hyvin leivän palan pehmikettä. Muussi käy kyllä mutta riisi ei ihan.Riisiä on porkkanalaatikossa ja puurossa.Moni kuitenkin syö ruispuuroa jouluna ja sekahedelmä kakkuja kiisseleitä eikä riisiä. Jouluna ollaan kiitollisia ruuasta ja kiitetään ettei varas ole kaikkea varastanut. Mooses lakiset ja karma. Muistakaa kibbutsi ei palkkaa maksa ruokapaikka.
Voit ostaa tai onkia kalaa jos et pidä liharuuasta. Teet uunissa kalaa ja hyvän salaatin sekä hedelmiä ja vaikka sämpylää. Monet tekee lammasta toiset kanaa tai jotkut paistaa kasviksia. Porkkana raaste ehkä. Lipeä kala on jonkun herkku mutta ei kaikki tykkää edes seistä. Kalapuikkojen luvattu maa.
Jokainen syö ihan sitä mistä itse tykkää.