Kaavinnasta kysyisin...
Itselläni todettiin tuulimuna ja nyt olisi edessä kaavinta. Miten se tapahtuu? Kertokaa kaikki kokemukset!! Kiitos!
Kommentit (5)
olin sinäpäivänä syönyt yhden suklaa patkan (YHDEN!) joten en saanut nukutusta, oli tosin hyvä sillä ajatuskin nukutuksesta pelottaa. Suostuin olemaan kaavinnassa " puudutuksessa" , en tuntenut yhtään mitään, olin unene rajamailla, olo oli aika auforinen ;) kaavinta oli hetkessä ohi, ja mikä parasta pääsin pian sen jälkeen kotiin. kyllä ne kirurgin työkalut tuntui kummalliselta, tuntui kuin sisälläni olisi ollut paljon esineitä. mitään oireita ei jälkikäteen tullut.
tehtiin eli toimenpiteestä ei tiedä mitään. Jälkeenpäin vaan väsytti loppupäivän ihan hirveästi ja muutaman päivän oli vähän hutera olo. Jos kaikki menee normaalisti niin aika pieni toimenpide ja nopeasti siitä toipuu.
Mulla on ollut noin reilun viikon toimenpiteestä tosi kipee vatsa. Ilmaa on jostain syystä paljon suolistossa joka ei meinaa tulla pois... Ja särkylääkkeet voi ärsyttää entisestään! Muutenkin alapäätä on jomottanut ikävästi :( Vuotoa minulla kesti ensimmäisessä kaavinnassa pari viikkoa ja toisella kerralla kolmisen viikkoa.
Tsemppiä! Kyllä se itse toimenpide menee nopeasti ohi ja ekana päivänä on aika väsynyt olo.
Kaavinta tehtiin ns. humautusnukutuksessa. jälkeenpäin ei ollut pahoinvointia eikä mitään kipuja! Tosin juuri kun heräsin,olo oli samanlainen kuin nousuhumalassa, mutta se meni muutamassa minuutissa ohi. " Raskauteni" oli kestänyt 7+3
Mutta aika iisi homma. Itse en ainakaan ollut kipeänä jälkeenpäin, joillakin saattaa tulla kipuja.