Miehen oluen panemisen harrastus
Joku siitä teki aloituksen ja yritin vastata niin se ketju olikin jo sensuroitu.
Sitä vaan että lehdessä oli juttu kun jollain oli sama harrastus. Jakoi tuotetta sitten ilmaiseksi naapureille kun ei itse jaksanut kaikkea kuluttaa. Oli naapurit hyvinkin mielissään. Tuossa harrastuksessa kun mielellään kokeilee erilaisia tekniikoita niin tuotosta tulee helposti liikaakin.
Kommentit (8)
Mies siis panee olutta, ja sillä oluen panemisella on joku harrastus? Mikä harrastus oluen panemisella on?
Paneeko mies olutta vai olut miestä ja kuinka halvalla?
Onko ongelma että mies panee vain olutta vai mistä pitäisi keskustella?
No mun tuttu aloitti sen ihan harrastuksena. Nyt jo isompi pulju pystyssä ja osakkaita ja melko suosittua olutta tekee kauppoihin.
Pitäisikö sun näyttää että on muutakin pantavaa
Mun miehellä se oluenpano loppui seuraavaan tapahtumaan:
Oluet oli pantu ja pullotettu. Iso kasa koreja vietiin esikäyntiin meidän vaatehuoneeseen.
Yhtenä aamuna ennen viittä herättiin hirveään räsähdykseen, stten toinen ja kolmas jne.
Mies hyppäsi sängystä tutkimaan ikkunoita, että rosvot on tulossa sisään. Sitten mulla välähti, että pamahdus taisi kuulua vaatehuoneesta.
Siellä olikin kaaos menossa. Pullot räjähtelivät ja mitään ei uskaltanut tehdä ennenkuin hiljaisuus vallitsi.
Arvatkaa, mikä sotku, olut valui seinistä ja katosta ja kaikki vaatteet piti pestä tai heittää roskiin.
Sillä harrastuksella oli kakkanen loppu.💩🙊
Fiksu mies panee naisia, ei oluita.