Labyrinth Games - room escape Kalliossa. Kokemuksia?
Kokemuksia?
Yrityksestä
Labyrinth Games on uusi Room Escape -elämyksiä järjestävä yritys Helsingin Kalliossa. 60 min kestoisen, 2-4 osallistujan pelin ratkaisemiseen ei tarvita fyysistä voimaa, vaan päättelykykyä. Pelitilat sijaitsevat Kalliossa Viidennellä linjalla, lähellä bussilinjoja, metroa ja raitiovaunuja.
Kommentit (4)
Olen käynyt Helsingissä kolmessa eri Pakohuoneessa. Escaperoomissa, Labyrinthgamessa ja Room Escape Running Rabbit nimisessä paikassa Siilitiellä. Tämän lisäksi olen pelannut viidessä eri maassa, noin 20 erihuonetta. Mielestäni Helsingin Pakohuoneet ovat kaikki varsin hyviä, mutta jos parhausjärjestykseen pitää laittaa niin Escaperoom ja Room Escape Running Rabbit vievät jaetun ykkössijan. Ensin mainittu oli todella mieleenpainuva ja jopa hyytävä kokonaisuus, ja Room Escape Running Rabbit oli hieno paikka kaikenkaikkiaan. Huone oli persoonallinen ja haastava. Asiakaspalvelu ykkösluokkaa.
Kumpaankin paikkaan on tullut lisää huoneita, joita menen taatusti kokeilemaan.
Helsingissä on ylipäätään kova taso pakohuoneissa. Voin suositella lämpimästi ainakin noita kolmea missä itse olen käynyt.
Käytiin vko loppuna ensimmäistä kertaa Room Escape - pelissä, nimenomaan tuolla LabyrithGames paikassa. Voin hyvin suositella paikkaa, oivallinen ajanviete.
Oltiin työporukalla tuolla Viidennellä linjalla ja koettiin hiukan penseänä palvelu. Huone oli ihan kiva, mutta enemmän tykkäsin kallioninsideoutin karhuherran syntymäpäivistä.
mutta näissä pelihuoneissa olevat erot kait on muuten aika makuasioita, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. Itse arvostan kunnon pähkinöitä.
Paljon kehuja olen kuullut juuri noista escaperoomista ja room escape Running Rabbit huoneista. Kait ne täytyy käydä testaamassa.