Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla introverteilla samaa?

Vierailija
22.12.2021 |

Ette tykkää erityisesti saada lahjoja? Esim töistä yleiset lahjat on kivoja mutta henkilökohtaisemmat ahdistaa? Onko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin sama. Enkä mielelläni haluaisi kertoa kenellekään esim. naimisiin menosta ja raskaudesta, koska en halua saada onnitteluja :D

Vierailija
2/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole ikinä tuollaista ollut. Tykkään kivoista tavaroista tai saada vaikka suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaista piirrettä itsessäni havainnut. Olisi ihan kiva saada edes lahja tai pari näin jouluna, mutta kaikki ne, joilta lahjoja aikoinani sain, ovat nyt siellä, jonne  jouluna sytytetään kynttilät.

Vierailija
4/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama! Olisi ihanaa, jos lahjojen saamista ja antamista ei tarvitsisi stressata ollenkaan. Olenkin sanonut suvulle jo monta vuotta sitten, etten halua mitään joululahjoja. Helppo vedota ainakin siihen, ettei minulla ole säilytystilaa. Ostan mieluummin itse, jos jotain todella haluan tai tarvitsen.

Vierailija
5/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! En halua saada lahjoja tai antaa niitä.

Vierailija
6/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa on saada lahjoja työpaikastakin, erityisesti kun nykyisestä sain ihan vaan rehellisenä rahana. Koska työnanatajani ovat yksityisiä henkilöitä, niin mietin, että pitäiskö minun antaa jotain vastineeksi, mutta kun sanoivat, että eivät tarvitse mitään ja että heillä on jo kaikkea, niin laitoin vain joulukortin postitse menemään ja tuunasin korttia vähän tarroilla.

Vierailija
7/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen introvertti. Tykkäisin kovasti saada lahjoja. Olen ikionnellinen, jos jotain saan, mutta useimmiten en saa mitään esim. töistä. Muille tulee aina joulupaketteja ja minä olen katkera ja kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä