Miten saan käännettyä nettisivujen enkun kieliset tekstit?
Joskus tuli automaattisesti kysymys, että käännetäänkö, mutta ei tule enää. Auttakaa!
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
opettele englantia idiootti
Opettele sinä käytöstapoja.
Oletko sen verran sivistymätön että et osa edes englantia? T. Viittä kieltä puhuva
Vierailija kirjoitti:
Oletko sen verran sivistymätön että et osa edes englantia? T. Viittä kieltä puhuva
Sivistynyt ihminen kyselee ilmiselviä asioita. Ok.
Jos osaat vain suomea niin pitääkö mennä takaisin kouluun?
Kylläpäs jotkut ovat olevinaan niiiin parempia ihmisiä, kun osaavat vierasta kieltä, jota itse en ole opetellut.
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat vain suomea niin pitääkö mennä takaisin kouluun?
Elämän kova koululainen olen
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs jotkut ovat olevinaan niiiin parempia ihmisiä, kun osaavat vierasta kieltä, jota itse en ole opetellut.
No miksi et ole opettelut, mikä on sinun tekosyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnynnäinen neurologinen poikkeavuus. Kelpaako?
Mikähän selain AP:lla on käytössä?
Chromesta asetus löytyy ainakin Settings - advanced - languages --> Finnish --> avaa lisäasetukset alanuolella --> "offer to translate pages that aren't in a language you read"
Toki suomenkielisessä selaimessa se voisi olla jotain Asetukset - lisäasetukset - kielivalinnat --> suomi --> avaa lisäasetukset... ---> "kysy käännetäänkö sivut..." tai jotain sinne päin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnynnäinen neurologinen poikkeavuus. Kelpaako?
Eli olet uniikki lumihiutale ja sillee
Ei kelpa
Näin läppärillä toimii, kun käännettäväksi haluamansa tekstin päällä klikkaa hiiren oikealla avautuvasta valikosta Käännä kielelle suomi (saattaa ehkä vaatia suomen lisäämisen koneen omiin asetuksiin, mikäli siellä sattuu olemaan valintana vain englanti)
Sun on pakko olla trolli, ei kukaan voi olla noin tyhmä
opettele englantia idiootti