Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänään synttärit!! :)

Vierailija
04.04.2015 |

Jee saa onnitella :))))

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni lääkärille ja alkoi kertomaan vaivastaan. "Aina tulee se pieni vihreä mies mulle unessa sanomaan, että tuu kuselle tuu kuselle ja mä aina kusen unissani".. Lääkäri antaa sitten vaivaan neuvon, että laittaa vehkeensä muovipussiin ja pussin kiinni vehkeen ympärille ja parin viikon päästä uudelleen lääkärikäynnille.

Meni pari viikkoa ja mies tuli uudestaan lääkärille. Lääkäri kysyi; 'auttoiko neuvo?' Mies; 'joo auttoihan se alkuun, kunnes pieni vihreä mies sitten hoksasi sanoa, että tuu paskalle, tuu paskalle'

Vierailija
2/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee!

Vierailija
4/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Paljonkos täytit?

Vierailija
5/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:38"]
Mies meni lääkärille ja alkoi kertomaan vaivastaan. "Aina tulee se pieni vihreä mies mulle unessa sanomaan, että tuu kuselle tuu kuselle ja mä aina kusen unissani".. Lääkäri antaa sitten vaivaan neuvon, että laittaa vehkeensä muovipussiin ja pussin kiinni vehkeen ympärille ja parin viikon päästä uudelleen lääkärikäynnille.

Meni pari viikkoa ja mies tuli uudestaan lääkärille. Lääkäri kysyi; 'auttoiko neuvo?' Mies; 'joo auttoihan se alkuun, kunnes pieni vihreä mies sitten hoksasi sanoa, että tuu paskalle, tuu paskalle'
[/quote]
Mitä ihmettä!? :D

Vierailija
6/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="04.04.2015 klo 20:39"]Onneksi olkoon! Paljonkos täytit?
[/quote]

26 vuotta, kääk lähempänä kolmekymppistä kun kakskymppistä :D

Vierailija
7/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

...mulla on ensi viikolla 8)

Vierailija
8/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 20:38"]

[/quote]
Mitä ihmettä!? :D
[/quote]

Kerroin vitsin avatakseni juhlallisuudet!

Vierailija
9/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle nuorelle!

Vierailija
10/11 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea!:)