Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en vastaa puhelimeen sukulaiset suuttuvat

Vierailija
04.04.2015 |

Onko kellään samaa ongelmaa: Jos en vastaa sillä sekunnilla puhelimeen, kun se soi, äiti suuttuu ja saan viestejä, mikisi en vastaa. Samoin, jos joku sukulainen soittaa he sanovat , että heille ei näköjään haluta vastata. Sitten kun sanon, että olin vaikka harrastuksessani , se tulee heille ikäänkuin täytenä yllätyksenä, että minulla olikin jotain tekemistä. Äidille olen yrittänyt selittää, että kännykkä ei tarkoita automaattisesti, että siihen vastataan heti. Kerran olin esim. ajamassa autolla kun puhelin soi taukoamatta ja het kyselyt miksi en vastaa. Samoin, jos olen jossain juhlissa, niin siellä soi enkä halua kenenkään juhlissa alkaa puhella niin taas samat, että miksi en vastaa.

Alkaa pikkuhiljaa mennä hermo ja siitä tulee kamalan painostava olo, jos koko ajan pitäisi kytätä puhelinta.

Mitä näissä tilanteissa voi enää selittää, kun normaali selitys ei auta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat olivat samanlaisia aikoinaan, kohta jos ei mies heti vastannut kun soittivat,  alkoi tulla sellaisia lyhyitä puheluita, joihin ei ehdi vastata, merkiksi, että nyt pitäisi miehen jo soittaa takaisin ja olivat loukkaantuneita ja kiukkuisia.

Nyt ovat jo vähän kasvaneet ja ymmärtäneet että mies on ihan erillinen yksilö heistä. 

En osaa auttaa mitenkään.

Vierailija
2/4 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan tai olen vastaamatta. Usein jälkimmäinen. Olen pannut merkille, että se suututtaa tietynlaisia ihmisiä, mutta kun en vastaa niin kyllä ne rimputtelut alavat ennenpitkää vähentyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluta ne. Et vastaa kun et voi. Kyllä ne ennen kuolemaa oppii.

Vierailija
4/4 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen, kun ei ollut kännyköitä, niin ihmiset pärjäsivät ihan hyvin, vaikka eivät olleet tavoitettavissa 24/7. En minäkään pidä siitä, että on jokin velvoite vastata heti kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän