Mitä mieltä olet kameekoruista? Kehtaako käyttää?
Äitini mielestä ne ovat vanhusten ja romanien juttu, mutta itse tykkäisin käyttää isomummolta perittyä kameeriipusta.
Kommentit (14)
Nehän on älyttömän trendikkäitä just nyt! Käytä ihmeessä, itsekin sellaisista olen haaveillut.
Äidilläni oli sellainen 40 vuotta sitten.
Kauniita. Pidä. Koskaan ei voi kaikkia miellyttää. Pidät jos haluat. Älä muita mieti.
Vierailija kirjoitti:
Nehän on älyttömän trendikkäitä just nyt! Käytä ihmeessä, itsekin sellaisista olen haaveillut.
Ai, en ole kuullut että ne on trendikkäitä? :o mutta kiva, ehkä sitä sitten viitsii. En ole kovin kova käyttämään koruja muutenkaan enkä seuraa korumuotia niin siksi halusin kysellä vähän mielipiteitä :D ap
Mulla on sormus ja tykkään käyttää silloin tällöin.
Klassinen ja todella kaunis sekä elegantti. Itselläni on kameekoru rintakoruna.
20- ja 30-luvuilla syntyneiden naisten suosima koru. Sen takia äitisi oli sitä mieltä että vanhusten juttu.
Vähän samoin kuin me ollaan sitä mieltä että Kalevala-korut on tanttakoruja.
Vierailija kirjoitti:
20- ja 30-luvuilla syntyneiden naisten suosima koru. Sen takia äitisi oli sitä mieltä että vanhusten juttu.
Vähän samoin kuin me ollaan sitä mieltä että Kalevala-korut on tanttakoruja.
Minusta kameekorut ovat todella kauniita ja olen syntynyt ihan 80-luvulla.
Kaunista ja taidokasta taidekäsityötä ovat parhaat kameet. Pidän oikein paljon ja käyttäisin, jos sellainen olisi. Kameekoru osoittaa kantajalta rohkeutta pitää omasta tyylistä kiinni viisveisaten muodista. Ylipäänsä arvokkaimmat korut ovat perittyjä tai lahjaksi saatuja.
Mä tykkään niistä ja pitäisin varmasti, jos mulla sellainen olisi. Nuorena mulla oli, Prinsessa Dianan innoittamana, sellainen leveä helmi-choker jossa oli kamee keskellä. Hävisi jonnekin vuosien varrella.
Minusta kaunis ja klassinen koru, käytä toki. Ja erityisen ihanaa et on isomummolta.