menkat myöhässä kohta viikon, raskaustesti negatiivinen
Eli otsikon mukainen "ongelma". Menkat piti alkaa viime viikon lauantaina ja raskaustesti näyttää negatiivista :(
En koe että olisi sen enempää ollut stressiä. Mulla on endometrioosi ja toinen munasarja ei toimi koska on kasvanut kohtuun ilmeisesti kiinni... Mikähän mättää? Osaako joku heittää jotain ideoita mikä mua vaivaa? Toissa päivänä tein raskaustestin viimeks. Kaupan liuskatestiä käytin. Eli keskiviikkona tein.. Vauva olisi tervetullut. Toukokuussa olen menossa naistentautien polille tarkempiin tutkimuksiin endometrioosin takia..
Kommentit (4)
No tuossahan sinulla on mahdollista syytä jo endossa. Mutta ehkä kiertosi on vain jostain syystä hiukan sekaisin. Niin käy jossain vaiheessa varmaan melkein kaikille, itelläkin oli kuukautiset kerran yli kaksi viikkoa myöhässä. Bongailitko ovista? Tiedätkö milloin se oli? Onko kiertosi ollut säännöllinen? Taustatiedotkin helpottaisi:)
Mä plussasin tänä aamuna?! :O mitä ihmettä?!! Mä olin aivan varma etten paksuunnu koskaan! Onko ne pregcheckin testit mistään kotoisin? Tein sillä ja tuli aika haalea viiva. Oonko mä nyt varmasti raskaana?! Eihän se voi olla joku vahinko viiva? Voinko luottaa semmoseen kaupan testiin?! Iik!! :D
Mulla oli puolen vuoden yrityksen jälkeen tavallista pidempi kierto. Kestiköhän 45/29 saakka. Tuon kierron jälkeen sitten tärppäsi :) olisikohan johtunut siitä että keho palautui pillereiden käytön jälkeen tai jotain?
Eikö kukaan? :(