Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi oikein haluta lapsia?!

Vierailija
03.04.2015 |

Elämä pilalla ja ei omaa rauhaa vuosikausiin. Käsittämätöntä, että joku voi oikein toivoa sellaista elämää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se elämä johon on tottunut ei ole enää mahdollinen mutta tuleehan siinä paljon uutta mukana, ja hieman sisältöä elämään.

Vierailija
2/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:09"]Ehkä se elämä johon on tottunut ei ole enää mahdollinen mutta tuleehan siinä paljon uutta mukana, ja hieman sisältöä elämään.
[/quote]
Sisältöä voi olla kyllä muutenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan lapsia ja perheen. Ja olen jo pidemmän aikaa halunnut. Mies21

Vierailija
4/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:02"]

Elämä pilalla ja ei omaa rauhaa vuosikausiin. Käsittämätöntä, että joku voi oikein toivoa sellaista elämää.

[/quote] minä sain ekan lapsen yli 40 v ja todella halusin. Olin saanut elää itsekeskeistä elämää siihen asti kunnes tulin raskaaksi. En oo ennen tiennyt kuinka antoisaa on lapsi, voi niitä aikoja voi niitä aikoja , ne tahtoisin NIIIIIN elää uudelleen. 

Vierailija
5/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat lapsia ja perhe-elämää, heille oman tilan/ajan puute ja kaikki velvoitteet ovat vähemmän olennainen kysymys kuin omat lapset. Sellaista se on. Surullisinta on, että lapsia hankkivat myös sellaiset jotka eivät ole valmiita hyväksymään lasten elämään tuomia muutoksia.

Vierailija
6/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:02"]

[/quote] minä sain ekan lapsen yli 40 v ja todella halusin. Olin saanut elää itsekeskeistä elämää siihen asti kunnes tulin raskaaksi. En oo ennen tiennyt kuinka antoisaa on lapsi, voi niitä aikoja voi niitä aikoja , ne tahtoisin NIIIIIN elää uudelleen. 

[/quote] jäi pois kun on lapsi-.... olin niin tohkeissani ja Hyvää Pääsiäistä kaikille! Kai syötte lammasta. Otan kohta muovilammasta esiin......nauraa hörähtää

Vierailija
7/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:19"]

Jotkut haluavat lapsia ja perhe-elämää, heille oman tilan/ajan puute ja kaikki velvoitteet ovat vähemmän olennainen kysymys kuin omat lapset. Sellaista se on. Surullisinta on, että lapsia hankkivat myös sellaiset jotka eivät ole valmiita hyväksymään lasten elämään tuomia muutoksia.

[/quote]

Ja vielä, lapsia halunneet eivät välttämättä (toivottavasti) koe, että lasten kanssa elämä olisi pilalla.

Vierailija
8/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt elämä sentään pilalla ole. Ja omaa rauhaakin tarvittaessa saa.

Vierailija
9/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:23"]No ei nyt elämä sentään pilalla ole. Ja omaa rauhaakin tarvittaessa saa.
[/quote]
Kuka saa, kuka ei. Mä olisin täysin kiinni lapsessa siihen asti kun pääsisin töihin. Kaikki läheiset kaukana.

Vierailija
10/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut perustaa perhettä, se ajatus ei muutu ikinä. En jaksaisi kasvattaa lasta.

Vierailija
11/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä on ainoastaan se, että ihmiset kuvittelevat oman tien olevan se ainoa oikea. Miksi sun pitäisi edes yrittää ymmärtää perheellisiä, jos et lapsia koskaan halua?

Ihmiset ovat erilaisia, ja se, että henkilö a ei koskaan tahdo lapsia eikä ymmärrä lastenhankintaa, ei tarkoita sitä, että henkilö b automaattisesti kärsisi lapsilaumastaan.

Vierailija
12/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:27"]

Käsittämätöntä on ainoastaan se, että ihmiset kuvittelevat oman tien olevan se ainoa oikea. Miksi sun pitäisi edes yrittää ymmärtää perheellisiä, jos et lapsia koskaan halua?

Ihmiset ovat erilaisia, ja se, että henkilö a ei koskaan tahdo lapsia eikä ymmärrä lastenhankintaa, ei tarkoita sitä, että henkilö b automaattisesti kärsisi lapsilaumastaan.

[/quote]

Jep. Ja se että henkilö b on onnellinen lapsilaumansa kanssa, ei tarkoita että henkilö a olisi onneton ilman lapsilaumaa.

Vierailija
13/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siten että tykkää lapsista ja haluaa oman perheen. Se on totta, että oma rauha on mennyttä hetkeksi, mutta itse en olisi voinut tyytyväisenä jatkaa elämääni saamatta ikinä omaa perhettä. Olin yli 30 kun sain sen viimein. Entinen elämä ei ollut tyydyttävää, vaikka siinä olikin omat hyvät puolensa. En vaihtaisi takaisin siihen. Mutta se on myös niin, ettei lapsen kanssa oleminen ja eläminen sovi kaikille ja siitä pitäisi puhua enemmän, ettei kaikkien tosiaan kannata niitä hankkia. Tehkää rohkeasti omat päätöksenne.

Vierailija
14/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 13:27"]

[/quote]

Jep. Ja se että henkilö b on onnellinen lapsilaumansa kanssa, ei tarkoita että henkilö a olisi onneton ilman lapsilaumaa.

[/quote]

Nimenomaan.

Vierailija
15/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi vuodesta toiseen kuluttaa elämäänsä Vauva-palstalla pohtien sitä, miten on mahdollista, että joku muu haluaa elämältään eri asioita kuin minä? Veikkaan syyksi jonkinlaisia mielenterveysongelmia.

Vierailija
17/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että ihmiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita ja lapsiasiassa se tulee hyvin esille. En osaa yhtään samaistua siihen että joku oikein ehdoin tahdoin yrittää raskautta ja haluaa lapsia niin että se on suunnilleen välttämättömyys. Ja jos se ei onnistu omin keinoin ollaan valmiita ihan maksamaan mahdollisuudesta.

Itselleni lapset ovat vain "mjäh". Vaan kyllä minäkin lapsen pitäisin jos vahingossa raskaaksi tulisin ja huomaisin sen vieläpä myöhään. Mutta kun on kierukka enkä edes seksiä harrasta, niin aika epätodennäköinen tulevaisuudennäkymä.