Mitä toivot joululahjaksi ?
Kommentit (21)
Toivoin uusia Finlaysonin verhoja. Mies toivoi ja tulee samaan partakoneen.
Vierailija kirjoitti:
Glögitöntä joulua.
Sen voi ihan jätätä ostamatta ja juomatta. Ei ole pakko, tiedätkö?
Aikuiset,,ei mitään toivo,ne saa jos saa.Meil oli niin että lapsille lahjoja aik.ei..Mut ollaan livetty kaikki siitä.Joukukukka,jtn pientä..mut nytkin meni monta tonnia,ensi jouluna ehkä uusi vauva jo lahjoja saa.Itse joululahja, prinsessaa toivomme Poikien jälkeen.
Sain jo joululahjani; äitiltä 200 e rahaa ja isältä 150 e sormuksen. Muuta en saa enkä kyllä tarvitsekkaan.
Villasukat, jonkun itse kutomat ei markettirihkamaa.
Ja joukurauhaa ilman juoppoja ja muita rähinöijiä.
Miimunzi kirjoitti:
Aikuiset,,ei mitään toivo,ne saa jos saa.Meil oli niin että lapsille lahjoja aik.ei..Mut ollaan livetty kaikki siitä.Joukukukka,jtn pientä..mut nytkin meni monta tonnia,ensi jouluna ehkä uusi vauva jo lahjoja saa.Itse joululahja, prinsessaa toivomme Poikien jälkeen.
Suklaarasiat aikuisille ei muuta, lapsilleen jokainen ostaa lahjaksi mitä haluaa.
Itselleni en toivo mitään. Lapsille ostan lautapelejä. Olisivat edes hetken räpläämättä puhelimiaan.
Kristillisiä arvoja ja moraalisia arvoja Suomeen,ettei tulis sota, että ihmiset näkisi tän korona shown läpi,siinäpä noi lahjat, melko vaikeaa niitä varmaan löytää mistään kaupasta 😏
Vierailija kirjoitti:
Itselleni en toivo mitään. Lapsille ostan lautapelejä. Olisivat edes hetken räpläämättä puhelimiaan.
Asia on monille tuttu. Olen jo ostanut lahjoja joissa pitää käyttää älynystyröitään.
Lapsille ruutuvihko ja kyniä. Olen huolissani tuosta sukupolvesta, joka ei osaa kunnolla kirjoittaa.
Miehelle ostin tee-se-itse -kirjan. Minä varmaan saan keittokirjan ;)
Aikuiset lapset kyselivät, niin toivoin tiekkariin hiirtä ja hiuslenkkejä, ja vihreitä kuulia. Muuten en olisikaan toivonut, enkä saanut mitään, mutta sattumoisin paketti kulkee minulle tällä kertaa jonkun matkassa.
Pehmeä ja lämpöinen.