Jos syöt yksin rasiallisen Pandan juhlapöydän konvehteja, montako päivää menee että kaikki on syöty?
Itse olen syönyt nyt kolmen päivän ajan. Luultavasti menee vielä päivä niin rasia on tyhjä.
Kommentit (56)
Yleensä viimeistään pääsiäisenä sen rasian liipasee roskiin. Joo en tykkää niistä ja silti pari jumikuula sukulaista antaa sellaisen joka joulu vaikka olen kieltänyt.
Eilen ostin kolme rasiaa 9 eurolla ja kaikki meni. Tosin syön noita vain ja ainoastaan kerran vuodessa yhden viikon ajanjaksona.
Varmaan joku koronapiikin sivuvaikutus :D <- täytyi testata onko makuaisti tallella.
Onneksi on jouluale kohta ja saa samat -60% halvemmalla.
Elokuvan aikana syöty ainakin yhdestä, yleensä molemmista ne hyvät. Pahat laitan roskiin, ihmisen ei tarvitse syödä suklaata, sitä syödään nautinnon vuoksi, siksi en niitä syö.
Olen kuvitellut pysyväni normaalipainoisena vahtimatta syömisiäni. Mutta näköjään ne mieliteot on vaan eri tasolla, viikkoja menee rasian syömiseen . Pahimpia ei pysty syömäänkään.
Muut jouluruoat kyllä maistuu santsikierroksia myöten.
Kaksi päivää jos söisin enää tuollaisia. Mieluummin kuitenkin käsintehtyjä konvehteja tai J.D. Gross Mini Pralineja. Pidän valkoisesta ja tummasta suklaasta sekä nougatista ja marsipaanista.
Jäisi syömättä, en pidä niistä...
3-4 päivää. Ensimmäisenä päivänä menee suurin osa ensimmäisestä kerroksesta, toisena päivänä syön hyvät viimeisestä kerroksesta ja kolmas sekä neljäs päivä syön sitten ne vähemmän hyvät/inhokit kun tulee makeanhimo.
Muutama kuukausi siinä menisi, ja roskiin päätyisivät lopulta.
Varmaan yli kuukausi, ei ole mun makuun. En siis kokonaan söisi ollenkaan, siellä on pari kolme hyvää.
Käykääpä kolesteroliarvojen mittauksessa tammikuussa 😅 Sen jälkeen tulee lähinnä mietittyä, miten pystyisi olemaan ostamatta noita konvehteja. Nimimerkki "kokemuksella, enkä oo ees kovin vanha" 😝
Riippuu millä tuulella käyn. Nyt on menossa kausi ettei oikein mikään makea maistu kovin hyvin. Mut sipsit ja pitsat ja kaikki suolaiset menis heti
Sain kaverilta lauantaina pandan juhlapöydän konvehtirasian, perjantaina heitin tyhjän rasian roskiin. Ite olin syönyt siitä noin viisi konvehtia ja lapsi loput
Pari kuukautta sitten ko rasia olisi mennyt yhdessä illassa
Päivä. Muutama voi jäädä seuraavalle päivälle
En ole perehtynyt rasiaan. Onko siinä kaksi kerrosta? Vaikka olisi yksikin, niin saattaisi jäädä kesken. Syön yleensä noin viisi konvehtia päivässä, jos on rasia, tai yhden. Ja jotain mustaherukkasuklaata en todellakaan syö. Pitää olla tryffeliä tms.
En pitäisi siitä, että rasia jätetään minulle. Ottaisin vaikka viisi ja antaisin loput jollekin.
Kolme tuntia, luulisin.