Apua! Vieras koira puri minua käteen. Menin silittämään sitä ja nyt en löydä omistajaa!!!
Olen odottanut jo ainakin 20minuuttia. Koira on jätetty autoon siis ja paksin luukku on auki. Koira on kuitenkin kytketty jotenkin hihnalla penkkiin ettei pääse pois.
Minä kävin silittämässä sitä, mutta aivan yllättäin se iski hampaat käteeni!!!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisille, tulevat sitten onneksi lopettamaan paska rakin.
Paskarakki on housuissas.
Kaikki koirat pitäisi hävittää kaupunkialueelta.
Mitä hel vettiä sinä menet toisten autoja tutkimaan? Olisit iloinen ettei itse omistaja ollut näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Soita poliisille, tulevat sitten onneksi lopettamaan paska rakin.
Ottavat murtautujan kiinni ja selliin tutkinnan ajaksi.
Sori, mutta kesken joulutohinoiden tämä sai ääneen nauramaan. Jos totta, toivottavasti ei pahasti käynyt. Mutta että aukaisee takaluukun ja silittää vierasta koiraa, what! Ja ihmettelee kun se puree!
Näpit irti toisten autoista ja toisten koirista ilman lupaa.
Koira pidetään autossa joko kytkettynä (turvavaljaisiin) tai tarkoitukseen suunnitellussa kuljetushäkissä. Koira oli kytketty, kuten pitääkin. Muuten koira voisi autossa vapaasti liikkuessaan tönäistä vaihteen pois paikoiltaan tai käsijarrun pois päältä. Tällöin auto voisi liikahtaa ja osua lähellä olevaan toiseen autoon.
Provohan tämä on, mutta jos ei jostain syystä ole, niin koira toimi ihan oikein... Vieras ihminen tunkeutuu toisten autoon ja ihmettelee, jos koira puolustaa/puree. Minullakin on koira, joka varmasti purisi vierasta ihmistä tuollaisessa tilanteessa, jossa minä en ole paikalla.
On muutenkin reviiritietoinen ja varautunut vieraiden ihmisten kanssa. Meillä on esimerkiksi kesällä ilmastointi auton sisällä JA ilmoitus siitä auton ikkunassa. Samoin talvella koiralla on autossa lämmin, jos pikaisesti poikkean jossain. Kyllähän niitä kaikkia eläinrääkkääjiä on, jotka eivät tuollaisista asioista huolehdi, mutta mutta... Mikä tämä ap:n idea oli?
Ilmeisesti etsit omistajaa korvausten toivossa mutta todellisuus kuitenkin on että sinä murtauduit ja todennäköisesti sinä joudut maksamaan korvauksia