Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskauden oireita.

03.04.2015 |

Hei. Olen 24-vuotias ja olen hieman hämilläni. En usko olevani raskaana, mutta toisaalta en voisi olla varmakaan asiasta. En ole ollut aiemmin raskaana.

Testiä en vielä ole ostanut, koska kuukautiseni olivat. Vaikka toisaalta ne olivatkin hyvin niukat ja oudot..
Lisäksi alavatsassani on tuntunut viimeisen kuukauden aikana välissä sellaista outoa kuplintaa, jota en ole ikinä ennen tuntenut.
Lisäksi minulla on (hyvin valitettavasti) hiiva, jota hoidan tällä hetkellä. Olen lukenut, että hiiva saattaa ilmestyä raskauden aikana.

Eli miksi pelkään, että olisin raskaana, on seuraava.

Helmikuussa söin viimeisen laatan Yasminelle, jonka jälkeen soitinkin lääkärille uusiakseni reseptin. Sain ajan ja menin tutkimukseen. Koska lääkäreillä oli kiireisiä päiviä tiedossa, eikä he olisi kerenneet kirjoittamaan reseptiä ajoissa, hoitaja antoi minulle Tasminetta-pillerit, jotka olivat menossa vanhaksi 3/2015. Söin sitten kiltisti tämän laatan loppuun.

Kysyisinkin, että onko mahdollista siis, että olisin raskaana, koska olen vaihtanut merkkiä jotka olivat kaiken lisäksi "pian" menossa vanhaksi?

Ja tosiaan ihan haluaisin tietää, minkälaisia oireita alkuraskaudessa on, ja haluaisin mieluusti kuulla niistä alle 12 viikkoisista. :)
Tuo kuplinta on sellainen, josta olen lukenut, että joillakin on ollut alussa sellaisia tuntemuksia?

Kommentit (2)

1/2 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkikirjoituksena tosiaan, söin Tasminetet helmikuun lopusta maaliskuun puoleenväliin!

2/2 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vk5 just alkoi ja ainut tissien kipeys, ja mahaa sattuu aika ajoin menkkamaisesti aika kipeästikin välillä, hiukset rasvoittuu nopeasti, muutama finni.. Ei paljon muuta, no pääsärkyä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla