Kuinka pitkään kuollut vaeltaa tutuissa paikoissa
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:14"]Miten tuon vaeltelun voisi todistaa? Meinaan, mitä muuta te uskotte vaan puheiden perusteella?
[/quote]
Ei kyse ole mistään puheista.
Satun tietämään. Lähtee välittömästi rajan taakse.
"Kuolleena" esiintyvät ja muuten vaan kummittelijat ovat aina vainajahankiä, eli henkiä jotka tekeytyvät kuolleen hengeksi. Tietävät välillä hämmästyttäviäkin asioita. Terveisin aikanaan niiden kanssa tekemisissä ollut.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:54"]
Faija kuoli tänään. Voin siis yhä puhua hänelle. Kiitokset
[/quote]
Et voi. Tänne ei ketään jätetä.
Vaeltava aave vaeltelee ikuisesti - vanha viidakon sanonta.
Unissa näen kuolleen isäni usein . Vaikka isä kuoli monta vuotta sitten, niin tuntuu hyvältä nähdä hänet unissa.
Ortodoksiisen kirkon mukaan 40 vuorokautta. Se on se aika, jonka Jeesus vietti maan päällä noustuaan kuolleista ennen taivaaseen astumistaan (helatorstaina).Ensimmäisen pääsiäispäivän ja helatorstain väli on se 40 vuorokautta.
Max 4 vrk? Ja myöhemmin esiintyy unissa. Mitä teet tällä tiedolla?
Faija kuoli tänään. Voin siis yhä puhua hänelle. Kiitokset
No ei sekuntiakaan. Kalmolla ei ole lihasvoimaa eikä aivotoimintaa.
Mustakin tuntuu, että ainakin päivän tai AKS. On niin vahvasti läsnä...se tunne. Mulla oli ainakin niin, kun oma sisarus kuoli äkillisesti.
Joskus tulee vieläkin niitä tunteita, että nyt hän on täällä jossain lähellä. Voihan se olla tuttu tunne jostain yhtwiswstä muistosta. Jokatapauksessa tunne on vahva yhtyä...tuttuus.
Kyllä pari kolme viikkoa voi vaellella. Sitten rajoittuu satunnaisiin käynteihin.
Kunnes pää irtoaa muusta ruumiista.
No mä olen hengaillut täällä AV:lla nyt vähän reilun vuoden kuolemani jälkeen, että joskus se aika voi olla tosi pitkäkin! :)
Kaippa se niin kauan vaeltaa kunnes siunataan haudan lepoon. En tiedä
Kaksi kolme päivää, mutta ehkä pidempäänkin.
Isä kävi alvariinsa talolla, n. kolme kuukautta.
38,25 h, sitten on viikkotunnit täynnä ja menee ylitöiksi. Sitä ei katsota hyvällä Manalan piireissä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:56"]
No mä olen hengaillut täällä AV:lla nyt vähän reilun vuoden kuolemani jälkeen, että joskus se aika voi olla tosi pitkäkin! :)
[/quote]
jopas murjasit.
Mulla on tunne, että on täällä välillä edelleenkin satunnaisesti käymässä. Tai tulee tunne. Läheinen on kuollut.
Ja kuoleman jälkeen ainakin muutaman päivän henkimaailmassa vainaja on tässä lähellä läsnä. Tai ehkä tulee kuollut voimakaksikko vasta hautajaisissa?
Eletään sen mukaan että 3-4 päivää on läsnä. Kiitos kaikille vastanneille
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:34"]No mitä helvettiä. :D Ei vaella kuolleet yhtään missään kun aivotoiminta loppuu ja pois maantuvat. Ihan on ihmisen omista aivoista lähtösin tuntemukset läheisen läsnäolosta kuoleman jälkeen. Voi että voi ihmislaji olla tyhmä.
[/quote]
Olet itse tyhmä. Tajuatko miksi?