Ärsyttää roikkuvat rinnat (kuva)
Mitä näille pitäisi tehdä ettei roikkuis?
Kommentit (39)
No tuo kuvakulma on tosiaan ihan hassu. Ei tuosta oikein saa kunnon kuvaa. Laita kuva suoraan edestä. Ja oikeanlaiset rintsikat on tosiaan ainoa keino saada tissejä ylös. Tai toki kirurgin veitsi.
Ei noista varmaan saa kauniita kuin veitsellä:(
Hyvät tukevat ja oikean kokoiset liivit niin varmasti lakkaa roikkumasta :) ilman liivejä toki saattaa roikkua mutta se on ihan normaalia isommille rinnoille. Olisi mielestäni erikoista jos isot rinnat sojottaisivat eteen tai-ylöspäin.
Hyvät rintsikat. Käytän itse paljon urheilurintsikoita, tukee hyvin ja vähentää rintojen liikettä.
No isot tissit nyt aina roikkuu vähän, jos ei silarit ole.
Hyvät tissit, liiveihin vaan ja baariin. Panisin.
Hiirenpillu ja hirveät 2000-luvun vaatteet.
Heitä ainakin tuo toppi/paita roskiin. Jos omistaa isot rinnat ei saisi omistaa tuon mallisia paitoja, näyttää että rinnat ovat ihan väärässä kohdassa. Pieni b noihin menee, ei yhtään isommat!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:06"]
Hiirenpillu ja hirveät 2000-luvun vaatteet.
[/quote]
Se on hiirenvittu jos tuota leukaa tarkoitat?
Ok paketti =D ! Ihanat rinnat sulla ! Pahus kun kurkkasin taitaa olla pakko runkata kun se ihana näky painui syvälle silmieniverkkokalvoille ja minulla on valokuvamuisti, joskus se on siunaus ja toisinaan kirous ! Hyvä paketti ! Pääsisit suoraan jatkoon
Ota kuva paljaista,tissit piristää aina mieltä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:24"]
Ota kuva paljaista,tissit piristää aina mieltä.
[/quote]
Vielä jos kasvot samaan kuvaan. pikkuinka
Ei nuo minun silmiin näytä roikkuvilta.
Muahaa tunnistinpas sinut vaatteiden perusteella ap :D
Kuvassa on ainakin ihan vääränlaiset rintsikat (vai onko ollenkaan?), tarvitset paljon enemmän tukea. Itsellä kanssa isot "lollottimet", ja olen löytänyt freyalta tosi hyviä malleja.