Ärsyttää roikkuvat rinnat (kuva)
Mitä näille pitäisi tehdä ettei roikkuis?
Kommentit (39)
Kyllä ne siitä vielä laskeutuu, olet vielä nuori:D
Anteeksi mutta onpa herkulliset.
t. nainen
Tuonverran saa roikkuakkin ja kauniilta näyttää. Ammun pallot tyhjiksi kunnianosoituksena rinnoillesi ja kuvaasi ihaillen, että kiitos sinulle tuosta. Siis ei rintojen kuulu välttämättä näyttää miltään 12 vuotiaiden suppiloilta vaikka tuo muoviteollisuus onkin päässyt sellaista ihannetta levittämään. No keskityn nyt tähän roiskinnan ilotuulitukseen että hyvää pääsiäistä.
Tollaset rinnat on todella kauniit. Roikkuvat hiukan, mutta ovat mehevät eli sisältöäkin löytyy. Mulla sattumalta samantyyppiset, mutta vaatteista päätellen olen 20 vuotta vanhempi. Ajattelin, että rinnat on mun paras "puoli". Kunnon rintsikat ja hyvä ryhti. Luonnolliset rinnat roikkuvat vähän, jos ovat noin isot. Eli päälääkäri taitaa olla ainoa, joka auttaa.
tuohan on tissivako!!! sitä miehet haluaa nähdä. ei kerro mitään rintojen roikkumisesta
[quote author="pikkuinka" time="02.04.2015 klo 22:28"]Mitä näille pitäisi tehdä ettei roikkuis?
http://aijaa.com/PvRnUB
[/quote]paidan voisit ainaki siltittää. Näytti rumalta. Tissit ok
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:14"]
Maksan 1009 euroa panosta
[/quote]
Ei kannata niin paljoa, tuollaisista ei kannata maksaa halpaa kahvia enempää...:D
Kunnolliset tukevat rintsikat vaan, niin homma on hoidossa. Mulla imetyksen jäljiltä ihan todella roikkuvat ja isot, mutta hyvillä liiveillä ihan kivan näköiset. Pelastaa siis paljon!
Taitaa olla läskitissit, mahaa kun näyttää olevan reilusti.
Luonnolliset isot ja isohkot rinnat roikkuvat aina hieman ja niiden tuleekin roikkua. Silikonipallot ja pienet rinnat voivat olla kaulassa asti. Silikonipalloaikakaudella ei ymmärret, ettei naisen luonnollinen rinta ole kaulassa asti vaan rinnoilla kuten kuuluukin olla. Varmaan kauniit rinnat paljaanakin.
Lordiina Lollotin, saanko luvat laueta rinnoillesi?
Ne ovat kauniit.
Kuule, ihan nätit rinnat. Musta luonut on AINA kauniimmat kuin silarit.
Ei tuosta kuvasta pysty sanomaan uuta eikä aata.
Ryysyt poikkeen ja uutta kuvaa kehiin niin katsotaan miltä näyttää.
Aika outo kuvakulma. Mut näyttää tosiaan sellasilta riippari lollottimilta. Rintsikoilla ehkä jees mut ilman on varmaan aika riiput :/
[quote author="pikkuinka" time="02.04.2015 klo 22:28"]
Mitä näille pitäisi tehdä ettei roikkuis?
http://aijaa.com/PvRnUB
[/quote]Noilla kun menee selälleen, ja levittää desin öljyä ja panee samalla, selällään tisit ei roiku:)