Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies säpsähtää, kun katseet kohtaavat?

Vierailija
02.04.2015 |

Mitä tarkoittaa, kun eräs työn merkeissä tapaamani mies säpsähtää ja katsoo nopeasti pois, kun nostan katseeni esim. papereista ja katseemme kohtaavat (hän on siis katsonut minua, kun en ole huomannut)? Mistä säpsähdys? Näin on siis käynyt useamman kerran.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin yhtä naista, kun olin ja olen yhä siihen kovasti ihastunut ja varmasti olisin säpsähtänyt, jos olisin jäänyt "kiinni". Toivottavasti voisi vielä joskus katsella tätä naista ihan rauhassa.
M

Vierailija
2/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa vain kuulla, että no q se on nii ihastunu suhun, oot nii kauniissssss<33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:55"]Ap haluaa vain kuulla, että no q se on nii ihastunu suhun, oot nii kauniissssss<33
[/quote]
Ehkä on ehkä ei. Varmaksi ei voi sanoa.

Vierailija
4/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse tekisin varmaan samoin. Koen, että ei ole kohteliasta tuijottaa työkavereita. Se on joskus hankalaa käyttäytyä asiallisesti ja naisia kunnioittavasti juuri noiden silmien kanssa. Parhaimillaan on tissit puoliksi ulkona ja kaikenmaailman pyllistelyä meneillään. En oikein tiedä, että minne ne silmät pitäisi sitten tähdätä ja olla jotenkin normi asenteella kun hädintuskin pysyy kuolat suussa. On se joskus hankalaa olla mies.

Vierailija
5/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista naista katselee mielellään : )
T: mies

Vierailija
6/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on uppoutunut johonkin ja sitten yllättäen ,,, niin sitä säpäshhtäsahää. :)

Vierailija
7/18 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ns. kiinni katsomisesta. Ei sen kummempaa.

Jos katson jotain henkilöä ja hän kääntää katseensa minuun, tulee todella voimakas tarve kääntää pian katse pois, ettei toiselle tule tunnetta, että tuijotan häntä pitkään.

Vierailija
8/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli varmaan jotain sopimatonta sinusta. Punastuiko myös?

Vierailija
9/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot hermot. Niin saattaa vaan joskus käydä, ja siitä helposti muodostuu itseään ruokkiva kierre.

Vierailija
10/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sellaisessa työssä, jossa joutuu aika tiukkoihin paikkoihin, joten heikkoihin hermoihin on vaikea uskoa, kun on kuitenkin ihan hyvä työssään. Ap

Vierailija
11/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tykkää katsoa sua. Lienet mukavan näköinen.

Vierailija
12/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:08"]Veikkaan että tykkää katsoa sua. Lienet mukavan näköinen.
[/quote]

Toivoa sopii. Ettei siis mieti, että voi hirveää, kun tuolla on kaamea kaksoisleuka tai muuta vastaavaa. Ei katsomisessa mitään pahaa ole, miksi siis säpsähdys, kun huomaan? Ap

Vierailija
13/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on asperger!

Vierailija
14/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kiusaa, että sinulle jäisi mahdollisesti vaikutelma että hän kyttäisi sinua.

Vierailija
15/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:21"]Sillä on asperger!
[/quote]

Ai, että ei kestä katsekontaktia? Normaalisti jutellessa katsoo kyllä ihan reilusti silmiin. Ap

Vierailija
16/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajatuksiini uppoutuneena tuojotan sitä mikä nyt sattuu olemaan näkökentässä. Jos se on ihminen, herään mietteistäni jos henkilö esim. katsomalla takaisin vaatii huomioni keskittämistä muualle ja saatan säpsähtää siinä. Se mitä tuijotan ei yleensä liity millään tavalla siihen mitä ajattelen.

Myös jos olen upputunut tekemään jotain ja joku tulee puhumaan minulle, minulla menee hetki ohjata ajatukset siihen puhujaan ja yleensä joudun kysymään mitä sanoi. Jos mahdollista, kokeile tapahtuuko tämä myös tälle miehelle, jos tapahtuu, hän ei ajattele lainkaan sinua, jo ei tapahdu, saattaa ajatellakin.

Vierailija
17/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olisi mukava ajatella, että mies on ihastunut, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että miehen itsepintaisesta tuijottelusta, säpsähtelystä ja häkeltymisestä ei voi tulkita yhtään mitään.

T: joku, joka nolasi itsensä kerran aika perusteellisesti, kun päätteli tuijotuksesta liikaa

Vierailija
18/18 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt selvästi jörnimässä jonkun kanssa. Onko sen häntä koipien välissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan