Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurakunta tuomitsi: 12-vuotias vietteli nelikymppisen miehen

Vierailija
02.04.2015 |

Siis mitä ihmettä, onko täällä joku jehovantodistaja modena???

Eli siis avasin samaisella otsikolla täällä ketjun, joka nyt on poistettu!?!?

Kyseessä on siis Iltalehden uutinen, joka jostain kumman syystä oli modelle liikaa???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040219459569_uu.shtml

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:41"]

Siis mitä ihmettä, onko täällä joku jehovantodistaja modena???

Eli siis avasin samaisella otsikolla täällä ketjun, joka nyt on poistettu!?!?

Kyseessä on siis Iltalehden uutinen, joka jostain kumman syystä oli modelle liikaa???

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040219459569_uu.shtml

[/quote]

Aika ruma tarina. Mikä siinä on että umpimieliset uskonnolliset yhteisöt katsovat omien lakiensa menevän yli maan lakien? Samaa harrastetaan lestadiolaisissa, jehovissa, helluntailaisissa, islamilaisissa,...

Vierailija
2/3 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeaa, sääliksi käy kaikkia uskonnon uhreja, lapsia erityisesti. Uskontoon kasvattaminen on minusta käsittämätön vanhentunut tapa, josta pitäisi luopua kaikkialla maailmassa. En kiistä uskontojen merkitystä maailman muotoutumisessa niin hyvässä kuin pahassa, mutta lapselle ei saa opettaa niitä totuutena. Se on henkistä pahoinpitelyä. Arvoja ja moraalia voi opettaa muullakin tavalla. Kouluissa voidaan opettaa elämänkatsomustietoa. Ne jotka haluavat kuulua johonkin uskontokuntaan kuulua liittykööt siihen vasta aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuomitsisin nuo viettelystä väittäneet mekot päällä linnaan. Itse olen 40+ mies ja tuollaista pikkulikan syyllistämistä en ymmärrä pientä vähää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan