Kehtaako tiskiltä ostaa mätiä vain 50g?
Olen ainut joka meillä tykkää mädistä ja yleensä olen ostanut 100g, mutta siitä suuri osa on mennyt roskiin loppujen lopuksi.
Kommentit (22)
Se on kyllä ihan henkilöstä kiinni kehtaako. Onhan sitä kaikkea turhan häpeilijää maailma täysi.
Mieti miksi palvelutiskit ovat olemassa: jotta asiakas saa sen verran tavaraa kuin haluaa.
Mulla oli tapana ostaa kissanpennulle kolme pikkumuikkua lähikaupan tiskistä.
Ei hävettänyt.
Tuskin niillä on minimiä. Ehkä hiukan eri, jos joku haluaa osaa 3 grammaa mätiä.
Sika noloa, mulla kilo on alin määrä mitä kehtaan ostaa...
Voit vähän rupatella kassalle juuri tuon, että "meillä kun ei kukaan muu tätä herkkua halua, niin ei sitä mene niin paljon".
Vierailija kirjoitti:
Sika noloa, mulla kilo on alin määrä mitä kehtaan ostaa...
Miten mäti voi olla sika noloa? Olis edes siika noloa, jos nolostella pitää.
Voit ostaa vaikka teelusikallisen
Siis mätiä jollain parilla eurolla? Kyllä sut nauretaan sieltä citymarketista ulos. Ihme köyhäilyä
Tee blinejä, niin mädit kyllä hupenee.
Itse voisin halutessani ostaa vaikka 30g.
Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa vaikka teelusikallisen
Ei voi. Älä levitä tuollaisia valheita
Sulla on kyllä surkea perhe jos eivät mätiä syö. Häpeäisin itse aivan mielettömästi.
Voit todellakin ostaa, älä häpeile.
Just niiiiiiiin tyypillistä suomalaista ajattelutapaa! Kehtaako - katsovatko muut - onko noloa jos - mitä jos joku naapuri näkee…. Jätä jo hitto nyt ne mietteet siitä mitä muut ajattelevat! Ne eivät ajattele! Niitä ei kiinnosta!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä surkea perhe jos eivät mätiä syö. Häpeäisin itse aivan mielettömästi.
Toivottavasti tämä kommentoija ei ole tosissaan...
Mitä järkeä ostaa edes itselle noin vähän? Minä ostin jo pakkaseen yli 100g vaikka mies ei sitä syö. Jouluksi lisään mädin seuraksi punasipulia ja smetanaa.
Kehtaa.