Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kampaaja lyhyille hiuksille Seinäjoelta

Vierailija
02.04.2015 |

Taas tuli petyttyä kun hiukset nirhattiin ohuen ohuiksi ja siiliksi lähestulkoon ylös takaraivolta. Joku joka osaisi tehdä naisellisen kauniin lopputuloksen eikä tarvisi lähteä itku kurkussa karvattomana siilitukkana vaikka jotain muuta pyytänyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi juttu :( retrohiusta suositeltiin sillon kun itse seinäjoella asuin mutta en tiedä miten hyvin leikkaavat lyhyitä hiuksia.

Vierailija
2/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumo oli ihan ok. Tosin mä kasvatan hiuksia, etten sit tiedä miten leikkaa lyhyitä.

Vierailija
4/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:44"]Taas tuli petyttyä kun hiukset nirhattiin ohuen ohuiksi ja siiliksi lähestulkoon ylös takaraivolta. Joku joka osaisi tehdä naisellisen kauniin lopputuloksen eikä tarvisi lähteä itku kurkussa karvattomana siilitukkana vaikka jotain muuta pyytänyt.
[/quote]

Mikset osaa avata suutasi siinä tilanteessa kun tukkaas leikataan?

Vierailija
5/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on käyny hairhousessa ja ihan kivannäkönen on tullu :)

Vierailija
6/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiushoitola Freestyle! Osoite on Raakunakatu 1. Varaa aika Eijalle, hän on paras tuntemani kampaaja, kymmenien vuosien kokemuksilla :)

Vierailija
7/7 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:44"]Taas tuli petyttyä kun hiukset nirhattiin ohuen ohuiksi ja siiliksi lähestulkoon ylös takaraivolta. Joku joka osaisi tehdä naisellisen kauniin lopputuloksen eikä tarvisi lähteä itku kurkussa karvattomana siilitukkana vaikka jotain muuta pyytänyt.
[/quote]

Mikset osaa avata suutasi siinä tilanteessa kun tukkaas leikataan?
[/quote]
Ap. Nimenomaan painotin että haluan hieman kasvattaa nykyistä mallia, että ei lyhennetä, niin esim.n.10 cm takaraivohiukset muuttui 3 cm.pystytukaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi