Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko tässä tilanteessa tapailla muitakin?

Vierailija
02.04.2015 |

Haluan heti alkuun sanoa, että normaalisti tapailisin ehdottomasti vain yhtä ihmistä kerrallaan. En ole koskaan pyörittänyt samaan aikaan useampaa miestä. Olen 26-vuotias, ja ollut sinkkuna kaksi vuotta. 

Olen tapaillut erästä miestä kuukauden. Se on lyhyt aika, ja olemme ehtineet siinä ajassa tavata n. kaksi kertaa viikossa eli varmaan 8 kertaa. Emme ole harrastaneet seksiä, mutta olemme suudelleet. Olen periaatteessa ihan kiinnostunut, vaikka alkuvaiheessa vielä ollaan. Ongelma tulee tässä: tämä mies on lähdössä melkein kahdeksi kuukaudeksi ulkomaille, ja tänä aikana emme luonnollisesti tapaa. 

Olemme puhuneet, että tietenkin näemme sitten taas kun hän palaa. Minusta ainakin nyt tuntuu siltä, että haluaisin. Mutta minusta tuntuu, että jos tänä aikana saisin uusia, kiinnostavalta vaikuttavia treffikutsuja (kuten saattaa käydä koska käytän mm. tinderiä ja suomi24-treffipalstaa), niin haluaisin voida suostua. 

Mitä sanotte, voinko hyvällä omatunnolla pitää vielä kiinni ajatuksesta, että olen vapaa? Teoriassa olenkin, emme ole puhuneet mistään vakavammasta sitoutumisesta. Pidän tapailemastani miehestä, mutta emme vielä tunne kovin hyvin, ja kahden kuukauden ero on tässä vaiheessa oikeasti todella pitkä aika.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jaksaisin 2kk olla tapailematta muita.

Vierailija
2/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:21"]

Kyllä mä jaksaisin 2kk olla tapailematta muita.

[/quote]

Jos olisimme ehtineet tutustua paremmin niin minäkin jaksaisin, mutta en ole vielä ollenkaan varma onko tämä minulle sopiva mies... Ehkä ei olekaan, kun ei vielä tunnu varmasti siltä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mahdotonta kysyä tätä mieheltä itseltään - joka kuitenkin on se ainoa jonka mielipiteellä tässä asiassa on oikeasti mitään väliä - unohda koko tyyppi, et selvästikään välitä hänestä tarpeeksi että kannattaa edes pohtia asiaa.

Vierailija
4/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa aiheesta. Ja sit teet siten miten tuntuu SUSTA oikeelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä