Mistä saada/ostaa kissanpentuja?
Ennen lehti-ilmoitukset oli puolillaan "annetaan kissanpentuja"- ilmoituksia. Nykyään niitä ei ole, eikä haluttaisi ottaa aikuista löytökissaakaan, vaan juurikin pieni maatiaiskissanpentu.
Mutta mitä kautta? Otettaisiin joko ilmaiseksi ja maksetaan toki rokotukset ja madotukset ym. tai sitten maksetaan jo rokotetuista ja madotetuista ym..
Tori.fi katsottu, ei ole täällä päin. Kauppojen ilmoitustaulut katsottu, samoin lehtien ilmoitukset.
Eikö enää ole navettakissojen vahinkopentuja annettavana missään?
Kommentit (37)
Onkohan tämä ketju vielä elossa?
Pennunhaku käynnistyi juuri täällä, kun toinen kissamme sai lääkäriltä tylyn tuomion, eikä jäljelle jäävä ole koskaan ollut yksin.
Pentu tai kaksi mahtuisi, kunhan ovat sisäsiistejä ja madotettuja.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:12"]Ei ole vielä Se kissanpentuaika. Pennut on vielä mahassa ja sitten menee vielä aikaa että ovat luovutusiässä. Loppukesällä/syksyllä niitä on täällä maalla ihan riesaksi asti jos ei lopeteta heti kun syntyy.
Mitä te alapeukutatte? En oo meidän kissoja listimässä. Leikatut ei penikoi.
Alapeukutin tolle "ei ole vielä kissanpentuaika" ja ihan vaan omasta kokemuksesta niitä syntyy kun sieniä sateella vuodenajasta riippumatta. Viimeisin pentue meille syntyi helmikuussa. Tietenkin voi olla joku piikki syksyllä.
Meillä on kolme kissanpentua jotka on annettavana.Kaikki kolleja.Asun kyllä aika kaukana sinusta joten bye bye😂
Eksyin tänne ihan vahingossa, itsekin ihmetellen kun ei tahdo kahta tyttökissaa samasta perheestä löytyä ilman isoa rahasummaa. Olisi mukava koti tarjolla, kissat leikataan heti kun lääkärin mielestä se on soveliasta, asutaan maalla rantatilalla ja koirille tarvittaisiin myyräjahtiin apujoukkoja. Ei tarvitsisi pentujakaan olla mutta ulkona viihtyviä niin sanottuja maatiaisia, vaikka tottakai talokin löytyy joten sisällä voi olla. Rotukissoja emme etsi ja jotain voisi maksaakin mutta ennemmin tarjottaisiin koti ja käytettäisiin rahaa sitten niihin tuleviin leikkauksiin, rokotuksiin, madotuksiin yms. Jos on sattunut syntymään vaikka vahinkopentuja.
Hei. Tietäisin keski-suomesta päin mistä saisi 1 aikuisen ja 2 kissan pentua navetta kissoiksi tai sisäkissoiksi.
Tietäisin mistä saisi 1 tyttö aikuinen kissa ja 2 kissan pentua samasta perheestä ja annetaan mielummin kaikki yhdessä . Ulko ja sisäkissaksi?
Minulle voi laittaa viestiä mielummin sähköpostilla jaminapohjonen@msn.com lisätietoja kissoista.
Minulla olisi tiedossa 1 tyttö aikuinen ja 2 kissanpentua. Annetaan yhdessä kaikki kolme. Navetta tai sisäkissaksi. Sijaitsee Keuruulla mutta kulkeutuu Padasjoelle. Yhteyttä voi ottaa mieluiten sähköpostiin jaminapohjonen@msn.com
tori.fi, koko ajan tulee uusia pentuja myyntiin. Myös löytökissoissa on pentuja.
Käy hakemassa paikalliselta eläinsuojelukeskukselta kissanpentu. Ne on kaikki rokotettuja ja madotettuja. Hintaa ottavat jotain 100 euroa mutta sekin rahaa menee hyväntekeväisyyteen heidän toimintansa jatkumiseksi.
Itsekkin olen kissoista kiinnostunur ja maatiaiskissanpentu olisi unelma. Itse asun uudellamaalla mutta joka kesänja talvi tulee pohjanmaalla käytyä, onko siellä enää kissoja myynnissä/vapaana?
Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa paikalliselta eläinsuojelukeskukselta kissanpentu. Ne on kaikki rokotettuja ja madotettuja. Hintaa ottavat jotain 100 euroa mutta sekin rahaa menee hyväntekeväisyyteen heidän toimintansa jatkumiseksi.
Rahastuksen makua. Ei ihme, jos eläinsuojelukeskukset on täynnä kissoja. Kotia vailla oleville kissoille pitäisi etsiä koti ilman rahastusta!
Miksi kissanpentu? Mä otin 2 löytökissaa, vähän yli 2 vuotiaan ja hiukan yli vuoden ikäisen, ja ne on olleet tosi ihania. Leikkisiä, rakastavia kisuja, olleet meillä pian 8 vuotta, en tiedä mitä pennuista olisi ollut parempaa? Olivat leikattuja, madotettuja, sirutettuja ja sisäsiistejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahastuksen makua. Ei ihme, jos eläinsuojelukeskukset on täynnä kissoja. Kotia vailla oleville kissoille pitäisi etsiä koti ilman rahastusta!
Ei todellakaan ole rahastusta. Mä maksoin kissoistani (2) 75 e, ja sillä rahalla ei vie edes yhtä kissaa eläinlääkäriin rokotettavaksi. Puhumattakaan leikkauksesta, sirutuksesta yms.
tervehdys
Asumme Parolassa maaseudulla.
Pihassamme on käynyt vuosia vanhempi kissa aina vierailulla ja olemme pitäneet sille aina ruokaa varsinkin talvella , koska se on pitänyt hiiret kurissa.
Tämä ystävämme teki poikaset pihapiiriimme , mutta emo äiti taisi joutua supikoiran suuhun.
Löysimme jäljelle jääneet kolme poikasta.
Pennut muistuttavat ilmiömäisesti karvisen karvoitusta, kaksi appelsiini/valkoinen yksi musta/valkoinen.
Pennut olivat heti valmiita hyväksymään ihmisen kosketuksen, ja nyt kolmen päivän jälkeen ne jo tunnistaa kun niitä lähestyy.
Yhden haluamme pitää itse mutta kaksi voimme luovuttaa kotiin joka hoitaa kissan koko sen elämän ajan.
Luovutus noin kuukauden kuluttua kun ne on tarpeeksi isoja ja saavat varttua vähän aikaa keskenänsä.
Eli pennut on aitoja maalais kissoja.
pennut luovutetaan maksutta kun koti on kunnollinen.
voi ottaa yhteyttä 0505142754