Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Adam Sandler on niin suosittu USA:ssa?

Vierailija
01.04.2015 |

Miksi on kotimaassaan niin suosittu ja arvostettu, mutta ei käsittääkseni USA:n ulkopuolella? Itsekään en tykkää yhtään. Yksi ilme, nariseva ääni, epäselvä puhe, taviksen näköinen, tylsä, yksinkertaista huumoria. Tehnyt huonoja elokuvia. Onko tällä Adam Sandler -faneja? Kertokaa iskeekö vai ei? :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:42"]

Itsekin ihmetellyt samaa. Siis jätkä on super epäkarismaattinen, tavis/tylsännäköinen, nariseva ääni, ei osaa näytellä. Ihan paska tyyppi. Onks se lutkuttanut tarpeeksi monta ympärileikattua studipomon munaa vai mitä?

[/quote]

Joku jutkusukulainen tuotannossa. Sama juttu satojen muiden kanssa, esim Rillit huurussa.

Vierailija
22/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne itseni lisäksi ketään muuta, joka tykkäisi Adam Sandlerista :D Mua ainakin naurattaa ne elokuvat ja tulen niistä hyvälle tuulelle. Sandler on myös mielestäni komea, semmonen perinteinen miehen jörrikkä. Tykkään semmosesta tyhmästä huumorista, musta Rob Schneiderkin on huippu :D

Taidan olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta ei se haittaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:04"]

Mä en tunne itseni lisäksi ketään muuta, joka tykkäisi Adam Sandlerista :D Mua ainakin naurattaa ne elokuvat ja tulen niistä hyvälle tuulelle. Sandler on myös mielestäni komea, semmonen perinteinen miehen jörrikkä. Tykkään semmosesta tyhmästä huumorista, musta Rob Schneiderkin on huippu :D

[/quote]

Olet ainakin ihailtavan rehellinen :D

Vierailija
24/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:42"]

Itsekin ihmetellyt samaa. Siis jätkä on super epäkarismaattinen, tavis/tylsännäköinen, nariseva ääni, ei osaa näytellä. Ihan paska tyyppi. Onks se lutkuttanut tarpeeksi monta ympärileikattua studipomon munaa vai mitä?

[/quote]

Joku jutkusukulainen tuotannossa. Sama juttu satojen muiden kanssa, esim Rillit huurussa.

[/quote]Mitä Rillit huurussa -sarjasta?

Vierailija
25/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:04"]Mä en tunne itseni lisäksi ketään muuta, joka tykkäisi Adam Sandlerista :D Mua ainakin naurattaa ne elokuvat ja tulen niistä hyvälle tuulelle. Sandler on myös mielestäni komea, semmonen perinteinen miehen jörrikkä. Tykkään semmosesta tyhmästä huumorista, musta Rob Schneiderkin on huippu :D

[/quote] Et ole yksin:-):-)

Vierailija
26/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tähän ihan helkkarin pitkän viestin että miks Sandler on loistava ja sitten selain kaatu. No, tiivistettynä sanotaan että Sandlerin leffat uran alusta about vuoteen 2004 on hyviä. Airheads, Wedding singer, Billy madison, Happy gilmore, Big daddy, Little Nicky... Sen jälkeen tulee aika paljon kuraa, mut esim. Click on aika huono, mut katon sen silti aina puolsilmällä telkusta ja tirautan kyyneliä. Vakavampi leffa, joka oli täys floppi teattereissa, Reign over me on semmoinen minkä suosittelisin katsomaan, jos ei nää Sandlerin komediat oo iskeny. Samoin Punch drunk love kannattaa tsekata.

se on vaan yleisesti pidetty ja sellanen hyvä tyyppi, sen takia siitä tykätään. Jack&Jill sai murska-arvostelut ja on varmaan yks huonoimmista elokuvista maailmassa, mutta se teki hitokseen rahaa. Grown-ups leffat taitaa olla vaan tekosyitä ottaa kaverit messiin ja mennä vesipuistoihin yms, mut miksei? Kavereille duunia ja massia ja itelle hauskaa tekemistä:D no, huonojahan ne on, mut toisaalta kun on enemmän rahaa kuin voi tavallinen ihminen edes kuvitella, niin miksei pitäis vaan hauskaa?

välillä kyllä toivon, että tulis joku hyvä leffa taas, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Pidän kuitenkin Sandlerista vaikken pidä sen uusista leffoista. Niin moni muukin varmaan ajattelee, ne vanhat on kuitenkin ihan huippuja:)

Vierailija
27/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spanglish - käännöskukkasia oli ihan ok, mutta siinäkin muut näyttelijät kuin Adam loisti.

Vierailija
28/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:04"]

[/quote]

No et varmasti ole yksin. Ei kai se nyt leffaa toisensa perään kuvaisi jos kukaan muu sun lisäksi ei siitä tykkäis. Itselle ei vaan iske.

Vierailija
29/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:16"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:10"]On jutku ja jutkut pyörittää Hollywoodia ja ylipäätään koko Amerikkaa. Näyttelijänlahjoja tuolla koukkunokalla ei ole pätkääkään. [/quote] Siis vittu mitä punaniska rasisteja täälläkin on.. "paska koomikko, koska koukkunokkajutku" herätkää oikeesti. T. Abdullah. [/quote] Uskotko ällähiin? [/quote]Kylla uskon! Onko se ongelma sinulle?

[/quote]

Teidän uskonto on koko maailmalle ongelma.