1,5h rentouttava kasvohoito lähihoitajaksi valmistuneelle
Kommentit (5)
Hyvä lahja, ruusu ja kortti kylkiäisiksi.
Itse laittaisin rahana kuoreen ja viestin, että tämä täytyy käyttää vaan siihen, että hemmottelet itseäsi.
Itse en pidä lahjakorteista. Sain esimerkiksi lahjakortin kampaajalle, vaikka sinne meno tietää ylimääräistä reissua kaupunkiin, jonne ei pelkän kampaajan vuoksi viitsisi vaivautua lähtemään. Mieheni sai kalliin hierontalahjakortin, joka meni vanhaksi koska muutimme ja se unohtui muuttolaatikkoon. En usko että on mitenkään harvinaista löytää lahjakortti vasta, kun se on mennyt vanhaksi, koska esimerkiksi kolmen kuukauden voimassaoloaika on aika lyhyt.
Sitten; kaikki muut maailman naiset varmaan nauttivat siitä, että pääsevät vällyn alle kosmetologille, joka läpyttelee kemikaalikimaraa toisensa jälkeen iholle ja lärpättää siinä samalla kaikki asiansa, kunnes armollisesti hiljenee ja jättää rentoutumaan siksi vartiksi mitä joku kasvonaamio vaikuttaa. Minä en todellakaan nauti siitä. Haluan olla omalla sohvallani viltin alla rentoutumassa, ja käyttämässä ne arvokkaat kymmenet eurot johonkin muuhun. Voi olla, että tää lähäriksi valmistuva nauttisi "hemmottelusta", mutta enemmän hän voi nauttia ihan vaan siitä rahasta.
Kiitos vastauksistanne. Ehkä kukkia/suklaata kylkiäiseksi ja nätti kortti.
En usko, että tämä sankari on ollut kasvohoidossa juuri milloinkaan. Ja uskon, että ilahtuu lahjakortista ja käyttää sen takuulla voimassaoloaikana itsensä hemmottelemiseksi.
Tavaraa en osta, kun pitäisi tietää mitä tarvitsee. Koruja on jo saanutkin. Raha on niin tylsä.
ap
Osta kukka. Hyvä lahja jo itsessään!