Aivan naurettavan huono aprillipila. Kirsi Alm-Siira some-tuottajaksi.
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305943248449
Siis mikä tässä on muka hauskaa? Aivan typerä juttu. Ei shokeeraa millään tavalla. Ei naurata. Ei itketä. Ei hämmästytä.
Yhtä hieno aprillipila olisi vaikka uutisoida vaikkapa jonkun meteorologin siirtymistä toiselle kanavalla. Hehheh?
Kommentit (19)
Jokuhan provoilee täällä oikein urakalla näin aprillipäivän kunniaksi.
Niin täynnä tota "koomikko" Alm-Siiraa! Toi nimikin jo ottaa pannuun. Milloin putoaa tuolilta ja milloin menee viisi tuntia ennen töiden alkua vahingossa uutisstudioon, heh vaan. Tää on aina niin tätä, kun jostain leivotaan sellaista n.s. "tyyppiä". Pekka Poutakin oli jokunen vuosi sitten jatkuvasti uutisissa milloin pussikaljaa jossain festareilla juomassa ja siellä sun täällä. Ällöttävin varmaan näistä kaikista tuo taannoinen Karhuvaaran Elvis-imitointi. Hyi helkatti. Ennen sentään kaikki halus laulajaksi, nykyään koomikoksi :O :(
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:19"]
Niin täynnä tota "koomikko" Alm-Siiraa! Toi nimikin jo ottaa pannuun. Milloin putoaa tuolilta ja milloin menee viisi tuntia ennen töiden alkua vahingossa uutisstudioon, heh vaan. Tää on aina niin tätä, kun jostain leivotaan sellaista n.s. "tyyppiä". Pekka Poutakin oli jokunen vuosi sitten jatkuvasti uutisissa milloin pussikaljaa jossain festareilla juomassa ja siellä sun täällä. Ällöttävin varmaan näistä kaikista tuo taannoinen Karhuvaaran Elvis-imitointi. Hyi helkatti. Ennen sentään kaikki halus laulajaksi, nykyään koomikoksi :O :(
[/quote]
Tämä ei ollut millään tavalla Kirsi Alm-Siiraa panetteleva aloitus. En tunne ihmistä, eikä minulla ole mitään negatiivisia olettamuksia julkisuuskuvan takia hänestä. Aprillipilahan on Helsingin Sanomien tekemä, ei Alm-Siiran. En vain nyt millään käsitä, mikä tässä on hauskaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:24"]
[/quote]
Tämä ei ollut millään tavalla Kirsi Alm-Siiraa panetteleva aloitus. En tunne ihmistä, eikä minulla ole mitään negatiivisia olettamuksia julkisuuskuvan takia hänestä. Aprillipilahan on Helsingin Sanomien tekemä, ei Alm-Siiran. En vain nyt millään käsitä, mikä tässä on hauskaa.
ap
[/quote]
No ei tuosta aloituksestasi sellaista käsitystä tulekaan, että sitä mitenkään mollaat! Ilmaisin vaan kantani tuostakin linssiluteesta, ei muuta. Ja ajatus mullakin sama, että mitäköhän hauskaa uutisesta löytyy? Kun en löydä mitään huvittavaa tai hauskaa koko ihmisestä. Joutais ihan vaan lukemaan niitä uutisia ja se siitä.
Huomenna Kirsiä haastatellaan, kun hän oli aamulla lehteä lukiessaan ihan että HUPS ja VOI EI!!! Mä oon päässyt aprillipilaan, ihan kauheeta, mä oon TAAS julkkiksena, huh!!! Yhtä hauskaa, kuin navetan ovi. Tätä ootellessa...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:32"]Tuota, se ei ole pila...
[/quote]
niinpä..
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:32"]Tuota, se ei ole pila... [/quote] niinpä..
[/quote]
On. Katsokaas huomenna, kun hihhih kerrotaankin, ettei suosikkiankkuri hehheh lähdekään mihinkään. Olipas hauskaa. Pelästyin ihan ja putosin tuolilta.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:24"]
[/quote]
ap
[/quote]
No ei tuosta aloituksestasi sellaista käsitystä tulekaan, että sitä mitenkään mollaat! Ilmaisin vaan kantani tuostakin linssiluteesta, ei muuta. Ja ajatus mullakin sama, että mitäköhän hauskaa uutisesta löytyy? Kun en löydä mitään huvittavaa tai hauskaa koko ihmisestä. Joutais ihan vaan lukemaan niitä uutisia ja se siitä.
Huomenna Kirsiä haastatellaan, kun hän oli aamulla lehteä lukiessaan ihan että HUPS ja VOI EI!!! Mä oon päässyt aprillipilaan, ihan kauheeta, mä oon TAAS julkkiksena, huh!!! Yhtä hauskaa, kuin navetan ovi. Tätä ootellessa...
[/quote]
Samaa mieltä sun kanssa. Uutisvuodossakin oli niin helvatin ylivirkiä. Paras uutinen tänävuonna jos menis johonkin yksinäiseen koppiin.
Voi hyvänen aika ihmisten medialukutaitoa, kun eivät erota oikeaa uutista aprillipilasta. Kirsi vaihtaa Hesariin, jonka palveluksessa aloittaa 1.5.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:03"]
Mikä helvetti on some-tuottaja
[/quote]
Mikä helvetin televisio-tuottaja, sanoi sivistymätön, kun televisio teki läpimurtoaan radion ja sanomalehden rinnalle.
Mitä tämä kertoo Alm-Siirasta ja Hesarista kun luullaan aprillipilaksi.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:59"]
Voi hyvänen aika ihmisten medialukutaitoa, kun eivät erota oikeaa uutista aprillipilasta. Kirsi vaihtaa Hesariin, jonka palveluksessa aloittaa 1.5.
[/quote]
Niin. Mikä tässä siis on hauskaa? Ei mikään. Aivan typerä aprillipila. Kirsi ei ole lähdössä yhtään mihinkään, mutta onpas ihan järkyttävän hauskaa pilailla, että poistuisi ruudusta somen taakse.
Nyt alan pikkuhiljaa epäillä, että Pisa-tutkimukset ovat Suomen osalta väärennettyjä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:23"]
Nyt alan pikkuhiljaa epäillä, että Pisa-tutkimukset ovat Suomen osalta väärennettyjä.
[/quote]
Komppaan... tätä järjen köyhyyttä, voiko olla missään muualla?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:23"]
[/quote]
Komppaan... tätä järjen köyhyyttä, voiko olla missään muualla?
[/quote]
Niin. Ei osata edes kunnon aprillipiloja enää tehdä!
Toivottavasi ei todellakaan ole aprillipila !