Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuslääke, paras henkinen tuki

Vierailija
20.12.2021 |

Minulla tuli ero ja paras ystäväni riisti hengen itseltään. Olin puhki, itkin, itkin. Kunnes sain avuksi essitalopraamin. Tilannetta se ei muuta, mutta koen että kannattelee minua kuin ystävä pahimman yli.
Sopii herkälle luonteelleni täydellisesti antaen tuen. Multa varmaan puuttuu itseltäni jotain välittäjäaineksia koska joskus aiemminkin ilman tällaista elämäntilannetta se on auttanut erittäin paljon. Syön pientä annosta 5 mg.,

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Itsellä kaksisuuntainen ja menee yksi mieltä tasaava lääke ja kaksi masennuslääkettä. Voin paremmin kuin vuosiin. Terapiasta en koskaan hyötynyt mitään joten lopetin sen. Kyllä mulla auttaa vain ja ainoastaan lääkitys.

Vierailija
2/6 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saa apua kun oikeasti sitä tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin masennuslääke on kuin kainalosauvat - tukee, ettei kokonaan romahda.

Vierailija
4/6 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin masennuslääke on kuin kainalosauvat - tukee, ettei kokonaan romahda.

Kiteytit hyvin, juuri niin koen minäkin.

T. Alkper.

Vierailija
5/6 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut masennusta useampaan otteeseen.  Viimeksi olin pari vuotta sitten osastolla Aurorassa psykoottisen masennuksen takia.  Minuun on "testattu" useampaakin masennuslääkettä.   Parhaiten on toiminut alkuperäinen C******x eli essitalopraami.  Se nostaa suosta käytännössä ilman sivuvaikutuksia.  Libido tosin heikkenee kuten potenssikin (olen mies).  Potenssi ei kuitenkaan masentuneella ole niitä ensimmäisiä prioriteetteja kun asia ei edes tule mieleen.   Essitalopraamin lopettaminekin seinään on onnistunut joka kerta ilman minkäänlaisia vierotusoireita tai muita ongelmia.  En liene niitä herkimpiä kemialtani ja tämä lääke yksinkertaisesti toimii kohdallani.

Vierailija
6/6 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Näemmä muillakin vastaavia kokemuksia kuin itselläni.

Voiko tätä syödä pitempään kuin 4 vk suositus?