Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin herätys /herääminen unesta

Ap.
19.12.2021 |

Olin veljeni luona yötä nuorempana.
Nukuin yön sohvalla.
Heräsin sellaiseen painon tunteeseen päälläni....
Hänen kissansa oli kantanut pentueensa päälleni...olivat noin 10 vko....5 kpl....
ja peitto aivan täynnä pissaa, jonka alla olin nukkunut...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kuulin nimeni sanottavan todella kovaa ja säpsähdin hereille. Ketään ei ollut kotona.

Vierailija
2/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin kissa seisoi keskellä yötä yöpödälläni ja tuijotti mua. Meinasin saada p****ahalvauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin siihen, että hiiri käveli peiton päällä. Taisimme vinkaista kumpikin.

Vierailija
4/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte varmaan tunteen että painajaista nähdessä yrittää huutaa, muttei tule mitään ääntä. No kerran sitten heräsin tällaisesta painajaisesta, ponnahdin istumaan ja aloin huutaa oikeasti.

Oli erikoinen herätys myös samassa hotellihuoneessa nukkuvalle kurssikaverille...

Vierailija
5/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus herännyt mm nimeni huutamiseen, ovikellon soittoon ja ihan fyysiseen lyömisen tunteeseen poskelle. Tietenkin olin aina yksin.

Näille oli heräämisharhoille joku oikea nimistyskin, muistaako kukaan?

Vierailija
6/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan muoruaminen korvan vieressä kovaan ääneen, erikoiseksi tekee sen että minulla ei ole kissaa ollut moneen vuoteen, ja asun kerrostalon viidennessä kerroksessa joten mistään kissaa asuntooni tuskin oli livahtanut, koko kissaa ei myöskään missään näkynyt herättyäni.

Vierailija
7/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, kävin vessassa, menin makaamaan takaisin sänkyyn. Sitten heräsin oikeasti ja mulla oli kova kusihätä. Hetken olin hämmentynyt että miten se on mahdollista kun just kävin.

Vierailija
8/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin siihen että sormeen sattui kovasti. Laitoin valot päälle ja katsoin ja sormessa oli hampaanjäljet. Omani sitten varmaankin. 

Vierailija
9/9 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverini luona yötä. Heräsin ja menin keittämään kahvia. Ovikello soi ja siellä oli kaverin naapuri joka tuli siihen sisälle keittiöön ja alkoi jutella jostain. Tajusin että tämä on unta ja heräsin. Menin keittämään kahvia, keittiössä oli paras kaverini joka oli suuttunut minulle jostain. Tajusin että tämä on edelleen unta ja heräsin. Menin taas keittiöön keittämään kahvia ja siellä oli taas joku toinen kaverini paikalla. Tajusin että tämä on edelleenkin unta ja aloin pelkäämään että mitä jos jään tähän heräämislooppiin ja kaverini koittaa herätellä mua enkä ikinä herää. Sitten heräsin oikeasti.