Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies murjottaa koska toin väärää kahvia

Vierailija
31.03.2015 |

Juomme yleensä Kulta Katrina tumma paahtoista. Nyt ostin kokeilu mielessä uutta merkkiä mutta merkki ei ole se ongelma vaan " hienoinen mustaherukka vivahde". Yritin ehdottaa että keitetään ilta kahvit, maisteteta! Mutta mies murjotti ja kiukkusi ja lähti lopulta marttyyrims elein hakemaan "KUNNON KAHVI EIKÄ TUOLLAISTA PASKAA".. ei ole vielä tullut takaisin ( lähti 2 H sitten! ).

TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ KÄYTÖSTÄ KOLMEKYMPPIAELTÄ MIEHELTÄ !

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta repesin :DD itse saatan huonona päivänä tiuskasta mutta joku roti sentään jos kävis varta vasten ostamassa kahvia ja sitten mies kehtaa kitistä.

Vierailija
2/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se meni abc:lle kahville. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raukka ootti koko illan sitä kaffekupposta ja sä tuot vaan sitä uutta ja outoo kahvia... ;(

Vierailija
4/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin sinä keittäisin oikeen makiat pullakahvit ja vetäisin ne miehen naaman eessä

Vierailija
5/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin hieno paketti, en tajunnut että siinä on jjotain mustaherukka :-D mutta ei tämä pahaaole, aika hyvää oikeastaan!
Anteeksi virheet, sylissä vauva joka heiluttaa päätään joka suuntaan

Ap

Vierailija
6/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti siinä paketissa lukee tuo "hienoinen mustaherukka vivahde"? Jos näin on, niin jäis multakin juomatta. Kahvi kahvina ja mustaherukat paljaaltaan tai mehuna, ei kahviin. En edes ymmärrä miten voit kuvitella jonkun tuosta pitävän ja kummastelet, että ärähdetään... Olisit vaikka ostanut molemmat paketit, jos itse halusit kokeilla jotain uutta, niin mies olisi saanut ihan itse päättää haluaako maistaa, nyt vaikutti vähän tuputtamiselta. Olisit sinä saanut lähteä hakemaan sitä kunnon kahvia miehelles. Jooh...

Vierailija
7/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tietää tuon kahvin.. saa myös hedelmäaromisena sekä vaniliaisena. en kyllä itse joisi, vaikka paketti onkin komia ! :X

Vierailija
8/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon murjottanu väärästä kahvista, mutta olin sillon raskaana ja erittäin väsynyt taaperon kanssa valvomisesta.

Vierailija
9/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitteko voineet vaikka yhdessä lähteä iltakävelylle/-ajelulle ja käydä kahvilla/ostamassa oikeanlaista kahvia?

;)

Vierailija
10/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
11/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas noita miehiä,vetävät herneen nenuun niin mitättömistä asioista...

Vierailija
12/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:04"]

Voi hellanlettas noita miehiä,vetävät herneen nenuun niin mitättömistä asioista...

[/quote]

Nyt on kyllä mies astunut nasiten rooliin. Naisten kuuluu mössöttää kun käskevät tuoda kahvia tai mitä tahansa muuta ja mies tuo sitten "väärää". Näitä keskusteluja on ollut täällä usein.

Vierailija
13/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miestäsi.Se kahvi,jonka makuun on tottunut on tärkeä.

Vierailija
14/18 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mies, joka haluaa olla hankala.

Vierailija
15/18 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia toi on. Kahvi on piriste. Sama kuin muissakin huumaavissa aineissa, sen juominen ja maku ja kaikki mikä siihen kuuluu on osa sitä nautintoa (sama kuin ennen eri huumeiden nauttimista se valmistaminen saa jo hyvän olon). Kaikki halutaan yleensä tehdä samalla lailla kuin ennenkin. Ja jos joku on erilaista se ärsyttää.

Vierailija
16/18 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että kyse ei välttämättä ole kahvista.

Vierailija
17/18 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 03:52"]Jotenkin tuntuu että kyse ei välttämättä ole kahvista.
[/quote]
No niin nyt päästiin asiaan. Varmaan pettääkin

Vierailija
18/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se hätätilassa menee paketti melkein mitä vaan, mutta mustaherukka? Onko sellaista tosiaan?
Ja jos se oikeasti maistuu mustaherukalle, niin mä ainakin inhoan sitä marjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi