Onko Nella ja Nuttu hiljentynyt?
Mietin pöydän varaamista Nella ja Nuttu lastenkirppikseltä.
Käyn siellä viikottain ostoksilla ja mietin, että onko siellä meno hiljentynyt, vai olenko osunut paikalle hiljaiseen aikaan. Ostajia ei siis hirveästi ole ollut liikkeellä. Lisäksi nettisivuilla näyttää, että tosi paljon on pöytiä tyhjillään, eli myyjien puolellakaan ei vaikuta olevan ryysistä.
Kukaan myynyt tuolla viime aikoina? Kävikö kauppa, hävisikö tavaraa ja olitko ylipäätään tyytyväinen myyntiviikkoon?
Kommentit (31)
Minusta Nella ja nuttu vetää hyvin. Itse myin jokin aika sitten ja jäin mukavasti plussan puolella. Tapiolan toinen kierros ei oikein iske, kun siellä myydään kirppis tavaroiden kanssa kaiken maailman turhaketta.
NellajaNuttu on siitä erinomainen, että siellä myydään yksistään lasten vaatteita. Aina löytyy jotain.
Aina kun olen nellassa ja nutussa käynyt, on siellä ihmisiä käytävät tulvillaan. Se on niin överihintainen, etten itse halua enää mennäs sinne. 70€ jostain hikisesta, käytetystä talvipuvusta, huhheijaa. Juu, ihan sama vaikka olisi maksanut kaupasta viisisataa ihmisen nahkaa, käytetty on silti käytetty..
Ostajana olen ollut kyllä Nellaan ja Nuttuun tosi tyytyväinen. Vaikka moni nykyään ylihinnoittelee niitä kulahtaneita "merkkivaatteita", niin tuolla olen kyllä aina onnistunut löytämään pöytiä, joissa pyydetään fiksuja hintoja käytetyistä vaatteista. :)
Taitaa olla tällä hetkellä se Tapiolan Toinen Kierros ainoa, mikä vetää niin myyjiä kuin ostajiakin Espoossa. Akseli on kanssa tosi kuollut (ja ylihinnoiteltu) nykyään.
Omat lapseni ovat sen verran isoja (nuorin 10-vuotias), että en tuolta Nellasta ja Nutusta ole ikinä heille mitään löytänyt.
Kiitos vinkistä. Mä kävin tuolla Toisessa kierroksessa pari viikkoa sitten pitkästä aikaa, eikä sekään oikein vakuuttanut. Tuolla tosin en ole koskaan myynyt. Noilla on provisio vielä kovempi, kuin Akselissa, senkään puolesta ei houkuta.
Akselissa kyllä käy kauppa, mut siellä myöskin varastetaan paljon.
ap
Akselissa kauppa käy kyllä hyvin! Käyn myös nellassa ja nutussa paljon ja ehkä hieman hiljentynyt. Vaatteiden hinnat siellä korkeammat kuin esim akselissa. Esim. pyydetään kulahtaneista "merkki" vaatteista älyttömiä summia!
Löydän Nellasta ja Nutusta aina sen mitä olen hakemassa, ainakin ostajana olen ihan tyytyväinen, mitä nyt lelut on ihan kämäisiä, niitä ei pahemmin tartu mukaan.
Myyjäksi en kyllä lähde kun hinta on niin korkea, saa mitään takaisin.
Ei oikein tavara liiku. -12 euroa jäin tappiolle 12 päivän jaksolla, vaikka hinnoittelin vaatteet varsin maltillisesti. Meni myös yli kolme tuntia ajomatkoihin ja saman verran aikaa hinnoitteluun. Melkein järkevämpää viedä vaatteet keräykseen kuin Nellaan ja Juttuun. Säästyy aikaa ja rahaa. Onko tietoa paremmista paikoista?
Olen kuullut että hiljentynyt paljon. Ehkä omistajan tyly asiakaspalveu syynä että asiakkaat äänestävät jaloillaan. Harmi, oli kyllä aikoinaan hyvä ja vilkas paikka! En käy enää.
Ikäväkseni jaan kokemukset edellisten kommentoijien kanssa. Huonosti kiertää tavara vaikka hintataso mielestäni pääsääntöisesti kohdallaan ja hyvääkin tavaraa paljon tarjolla.
Ostoksille kannattaisi siis mennä.
Ehkä se on myös tää vuodenaika et siellä ollu parina viimekk tosi paljon tyhjiä pöytiä.
Ja paikan pyörittäjä on kyllä ihmeen hapannaama aina.
Nella on siisti valoisa paikka.. Mutta kauppa ei käy. Hyllyt pursuaa muttei kukaan osta. Onko Espoo liian rikas
Samoja kokemuksia. Ei kauppaa kulje vaikka hinnat matalia. Hyllyt pursuu..Liike saa hyllyista. Liike kiva muuten.
Mulla oli elokuussa pöytä tuolla. Kauppa kävi ihan kivasti ja jäin parisataa plussalle. Otin uuden jakson nyt lokakuun puoleenväliin, ja näyttää siltä että en saa edes pöydän vuokran vertaakaan myytyä. Lisäksi yhdet talvihanskat ilmeisesti pöllitty. Pöydät täynnä myyjien tavaraa, mutta ostajia sit vähemmän. Tuskin tulen kolmatta kertaa. Harmi.
Pöytä nyt marraskuussa reilut 2 viikkoa ja kauppa kävi tosi hyvin! Olen jo 8 vuotta syksyllä ja keväällä myynyt lastenlasten vaatteita ja leluja. Olen tosi tyytyväinen. On hyvä muistaa, että myy vain sellaisia tuotteita ja sillä hinnalla kun olisi itse valmis ostamaan. Auttaa myös kaupankäyntiä jos ei tunge tankoja ja hyllyjä liian täysi. Siistit, ehjät ja silitetty vaatteet käy hyvin kaupaksi! Kengät ja saappaat myös kun puhdistat pohjat ja kolistat myös hiekat kenkien sisältä ja pohjallisten alta. HYVIÄ MYYNTEJÄ KAIKILLE! Kiitos Katja ja muut kassahenkilö kun pidätte paikan järjestyksessä :)
Nro 5, kommenttisi kalliista hinnasta sai ajattelemaan, että tuo paikka on kyllä kallis. Mä olen aina miettinyt, että 35 euroa viikosta on pääkaupunkiseudulla pienimmästä päästä, mutta tuollahan pöydät on tosi pikkuruisia.
Paikka on varmasti ihan ok, jos myy ihan pienen lapsen vaatteita, nehän ei paljoa tilaa vie. Lisäksi siellä on haalarirekki, jolloin ulkovaatteet ei vie tilaa pöydän rekistä.
Mulla on kuitenkin pienimmät vaatteet 116 cm, eikä meillä ole kuin kaksi-osaisia ulkovaatteita ja niille ei ole yhteisrekkiä.
Onko kukaan myynyt hyvin missään muualla Espoossa tai lähiseuduilla?
ap