Miksi aikuisissa miehissä on vähän lyhyitä, laihoja ja pieniluisia?
Selittäkää. Teiniaikojen ihastukseni on pysynyt tuollaisena. Muita teini-ihastuksiani en ole nähnyt. Aikuisissa miehissä en ole kaupoilla jne. nähnyt oikeastaan ollenkaan samantyylisiä. En varsinaisesti tarkoita painoa, vaan sitä luikkua vartalotyyppiä.
Kommentit (17)
Oletko kuullut geeneistä ja testosteronista? Onneksi ne toimivat niin, että useimmiten miehet näyttävät miehiltä.
Minä olen tuollainen. Olen vain aavistuksen lihaksikkaampi nyt kuin teininä
M39, 172cm, 63kg
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut geeneistä ja testosteronista? Onneksi ne toimivat niin, että useimmiten miehet näyttävät miehiltä.
Niin, mutta kun minä ihastun vain luikkuihin.
suomalaiset miehet on iso kokoisia kun vertaa esimerkiksi espanjalaisiin tai italialaisiin.
No tällaiset ominaisuuden ovat vähänkin isommassa populaatiossa suunnilleen normaalijakautuneita, eli suurin osa on ns. keskivertoja tai lähellä sitä. Lyhyt, laiha tai pieniluinen taas ovat lähinnä yhtä ääripäätä, ja heidän suhteellinen osuus populaatiosta on melko pieni, kuten kaikkien ääripäiden silloin kun kyse on normaalijakaumasta.
Vierailija kirjoitti:
M39, 172cm, 63kg
Aika jytky olet. Minä M43, 183 cm ja 64 kg.
Omaan makuun suomalaiset miehet on ihan liian tanakoita. Tykkään enemmän sellaisista hujopeista mitä esim. tanskalaiset ja hollantilaiset miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39, 172cm, 63kg
Olen treenannut paljon selkää ja jalkoja. Siellä ne kilot on.
Vierailija kirjoitti:
Omaan makuun suomalaiset miehet on ihan liian tanakoita. Tykkään enemmän sellaisista hujopeista mitä esim. tanskalaiset ja hollantilaiset miehet on.
Tarkoitan esim. kapeita hartioita jne. Ei tanskalaiset ja hollantilaiset ole sellaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M39, 172cm, 63kg
Mä tapailen 51v miestä, joka on 175 cm ja 67 kg. Ja palomies vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39, 172cm, 63kg
Ethän sinä sitten ole luikku jos löytyy lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39, 172cm, 63kg
Joo, ittekin pitäisi. Vähäinenkin lihasmassa alkaa kyllä vuosi vuodelta katoamaan jo näin nelikymppisenä jos ei mitään tee.
Olet ap ilmeisesti aika yksinkertainen. Sama kuin kyselisi, että miksi ihmisillä on eri värisiä hiuksia? Tai miksi jotkut puut ovat pieniä ja toiset isoja? Lue vaikka ala-asteen oppikirjoja, jos et tämmöisiä ymmärrä.
Vahva veikkaus, että johtuu testosteronista.
Tuollaiset miehet eivät ole oikeasti miehiä. T. Testoarska
Sellaiset ovat neitejä. Tyttöjä. Naisia. Eikä siinä mitään pahaa ole. Älkää vain naiset kiusatko näitä siskojanne.
Suurin osa naisista ei pidä hiiristä. Mutta kyllä niitä on, joten luulis, että sullekin riitää löydettäväksi.
t. haluan yli 190 cm, leveät hartiat ja isot lihakset miehelleni
No katsoppas, kun mies vanhenee se kasvaa. vrt, sylivauva-aikuinen mies.