Syitä miksi mies ei laukea yhdynnässä?
Mitä syitä voi olla ettei mies laukea yhdynnässä?
Kommentit (33)
Miesystäväni ei laukea kuin harvoin. Tämä on ollut minulle vaikea aihe, koska olen yli 40-vuotiaana ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa. Aiemmat miehet ovat lauenneet AINA, välillä jopa parin minuutin päästä.
Hänellä kuulemma ollut tätä ongelmaa aiempienkin naisten kanssa.
Totta kai yritän ymmärtää häntä, enkä syyllistä tms. Mutta halusin vain esimerkilläni kertoa ettei syy aina ole naisessa!
No eihän kaikki naisetkaan laukea.
Pitäisköhän nyt alkaa haukkumaan miehiä, jotka eivä saa naimalla. Ai miten kelvottomia- niinkö?
Täällä on opetettu että vika on sinussa jos kumppanisi ei laukea. Monessa ketjussa naiset sanovat että mies ei osaa jos ei nainen laukea, miksi tämä olisi eri asia kun sukupuolet ovat toisinpäin? Olen itse hivenen eri linjoilla, mutta nämä naiset tuntuvat tietävän kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän nyt alkaa haukkumaan miehiä, jotka eivä saa naimalla. Ai miten kelvottomia- niinkö?
Miksi pitäisi?
Jos laukeaa pokelle, mutta ei sun kanssa niin mietippä siitä..
Nainen ei vain osaa tai viitsi kun ajattelee vain omaa nautintoaan. Toimii samanlailla näinkin päin, vaikka turha naisille on mitään selittää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on löysä pillu ainoa syy.
Olipa tilanne mikä hyvänsä niin varmasti lentää kun tosi tiukka sattuu kohdalle
Pössi. Jos on tarpeeksi väsynyt, ei lennä, vaikka omin käsin vatkaisi.
Mies, joka ei laukea yhdynnässä: surkea vätys tuhkamuna, heikko libido, lääkitys pielessä, mies vaihtoon
Nainen, joka ei laukea yhdynnässä: moderni, itsenäinen nainen, ei tarvitse enää munaa, pelkkä satisfyer riittää
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ollut aina hidas laukeamaan. Nuorena, kun ei ollut perhettä, sai lepoa ja aikatauluttaa päivät miten halusi, tämä ei ollut ongelma. Iän ja perheellistymisen myötä tämä on alkanut turhauttaa. Olen kertonut miehelle, että seksiä olisi useammin, jos se kestäisi vähemmän aikaa. Googlasin asiaa ja tulin siihen tulokseen, että miehellä on laukeamisongelma, sen määritelmä on, ettei kykene laukeamaan alle 25 min. Meillä menee esileikkeineen toimitukseen helposti 1 1/2-2h ja en huonosti nukkuvana jaksa useinkaan ryhtyä tuohon, kun seksi ennen nukkumaanmenoa virkistää ja pahimmillaan valvon sitten aamuyölle tai en nuku ollenkaan. Todella turhauttavaa molemmille.
Pakkoko sen miehen on ylipäätään laueta, jos noin kauan kestää
Ironman saa kestämään pitkiäkin panoja laukeamatta. Pari suihkausta kepin nokkaan ja tyttöä voi polkea kuin tulpatonta mopoa.