Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte, jos joku soittaa kännissä?

Vierailija
19.12.2021 |

Ei ole onneksi omalle kohdalle montaa kertaa elämässä sattunut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä ja kellonajasta ja siitä, mitä asiaa sillä on. Yöllä en ala keskusteleen.

Vierailija
2/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan puhelun lyhyeen ja pyydän soittamaan uudelleen selvin päin, jos on asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yöllä puhelimen aina äänettömällä. Jos joku soittaa kännissä muuhun aikaan, pyrin lopettamaan puhelun lyhyeen. En jaksa yhtään keskustella humalaisten kanssa. Onneksi tätä tapahtuu todella harvoin.

Vierailija
4/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka hyvin soittaa. Taitavat pystyvät soittamaan hyvin humalassakin.

Vierailija
5/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sellaisia soittajia ei enää ole. Vastaan vapaa-aikana kotona ollessani vain harvoille ja valituille, mutta kännissä olevien kanssa en jaksaisi keskustella yhtään. Soittakoon selvinpäin tai olkoon soittamatta.

Vierailija
6/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super harvoin tulee tuollaisia soittoja varsinkin yöllä, joten olen aina vastannut puheluihin. Olen ymmärtäväisesti kuunnellut ja sanonut oman mielipiteeni asioihin. Joskus seuraavana päivänä on tullut viesti, että mitä minä olen sinulle soittanut. Olen vain vastannut, ettet sen kummempaa kuin humalaisen puheita eikä mitään sen pahempaa. 

Vierailija
7/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen ihan normaalisti. Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
8/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla.

Yksi kaveri soittelee joskus viinipäissään, mutta ei se haittaa. On ihan hauskalla tuulella, mitään v7ttuilua en kuuntelisi.

Jutellaan mukavia. En näe mitään syytä olla epäkohtelias.

Vierailija
9/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorilla.

Yksi kaveri soittelee joskus viinipäissään, mutta ei se haittaa. On ihan hauskalla tuulella, mitään v7ttuilua en kuuntelisi.

Jutellaan mukavia. En näe mitään syytä olla epäkohtelias.

Samoin yksi kaveri soittaa joskus humalass, mutta on aina tosi hyvällä tuulella, joten jutellaan niitä näitä sitten. 

Vierailija
10/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känikalat ,turi juopot on suoraan estetty numero puhelimessani kuin viestit. En anna mitään tilaa 24h/ 7 päivää viikossa ihmisille jotka juovat ja tupakoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän