Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivusuhde ja kondomi

Vierailija
19.12.2021 |

Ihan ensimmäiseksi; en kaipaa moralisointia, tiedän, että se mitä teen on väärin. Mutta vastaan itse itselleni omista tekemisistäni ja teen sen tasan niin turvallisesti kuin se on mahdollista tehdä.

Eli minulla on salasuhde puolisoni kaveriin. Ei mihinkään parhaaseen ystävään vaan kaveriin. Tapaamme seksin merkeissä harvoin, 2-4 kertaa vuodessa. Olemme molemmat tahoillamme varattuja joten molemmat teemme yhtä väärin. Molempien puolisoilla on epäsäännölliset vuorotyöt ja välillä työmatkoja. Näiden työmatkojen aikana tapaamme, jos tapaamme. Pelkkää seksiä, ei tunteita, näin on sovittu.

Tähän asti olemme käyttäneet kondomia, vaikka salakumppani käyttää myös hormonaalista ehkäisyä. Nyt puolisoni oli kertonut jossain yhteydessä tälle kaverilleen, että minulle on tehty vasektomia jo vuosia sitten.
Tämän tiedon jälkeen salasuhde on alkanut vaatimaan paljaalla, koska riskiä raskaudesta ei ole. Minä taas en tähän suostu, koska en alun alkaenkaan en ole käyttänyt kondomia raskauden ehkäisyyn vaan sukupuolitaudeilta suojautumiseen.
Vaikka minulla ei ole tauteja ja oletan että salasuhteellakaan ei ole, niin koen silti olevani "velvollinen" edes suojautumaan taudeilta. Vaikka tekemäni on väärin, ja kiinnijäämisen mahdollisuus on aina olemassa, niin en halua jäädä kiinni tuomalla tauteja kotiin.
Vaikka tekemiseni onkin moraalitonta, niin joku moraali se on moraalittomallakin. Nyt olen päättänyt, että saa luvan loppua koko homma ellei kondomi kelpaa.

Mitä sinä tekisit?

Sivusuhde ja kondomi

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupesi nuorena kutiaamaan paikat vaikka mitään tautia ei ollut. Bakteerifloorat vain sekoittuivat. Siinä on sitten kiinnijäämisen mahdollisuus, jos kutiaa paikat yhtäkkiä ja jos oma kumppani huomaa sen.

Vierailija
2/3 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Ensin kondomin kanssa, mutta nykyään ilman. Tautiriski on pienempi, kun molemmat omissa parisuhteissa. Ilman kortsua molemminpuolin tyydyttävämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toimittiin siten että ensimmäinen vuosi mentiin kondomilla. Ja sitten kyllästyttiin siihen ja päätettiin jättää kumit pois. Varmuuden maksimoimiseksi käytiin molemmat testeissä. Ja on sovittu että jos on muita kumppaneita ilman kumia niin ilmoitetaan siitä toisillemme.