Tänään maanantaina 30.3 3 suomalaista tekee itsemurhan
Kommentit (14)
Ahddistavaa. Ja pelottavaa, koska itsellä ollut hyvin itsetuhoiset ajatukset tässä päällä viime päivät.
Kasvaakohan luku tänä vuonna kun työttömyys, lomautukset, sosiaalinen epätasa-arvoisuus ja työstressi nilllä jotka vielä töissä ovat, on kasvanut?
Jep itsellä noin vuoden aina silloin tällöin käynyt mielessä. On niin rankka vuosi takana, että se sai ikuisen optimistinkin polvilleen. Terveyden-, oman ammatin-, ja työpaikan menetys yhtäaikaisesti sekä myös parisuhde vetää viimeisiään. En vain jaksa aloittaa alusta kaikkea enää nelikymppisenä. Tulevaisuuteni ei näytä kovin valoisalta. Olen jäänyt tuleen makaamaan.
Näin tässä maailman onnellisimmassa maassa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]Kasvaakohan luku tänä vuonna kun työttömyys, lomautukset, sosiaalinen epätasa-arvoisuus ja työstressi nilllä jotka vielä töissä ovat, on kasvanut?
[/quote]
Ihan varmasti. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:38"]Kasvaakohan luku tänä vuonna kun työttömyys, lomautukset, sosiaalinen epätasa-arvoisuus ja työstressi nilllä jotka vielä töissä ovat, on kasvanut? [/quote] Ihan varmasti. Valitettavasti.
[/quote]
Ei kannata ääneestää kokoomusta vaaleissa, kokoomuksen politiikka kurjistanut suomalaisten asemaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:40"]pitäisikö sitä itekki
[/quote]
no vois kyllä
Minä en tee tänään itsemurhaa. Kuolleena ehtii kyllä viettää aikaa aivan riittämiin, mitä sitä kiirehtimään.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:54"]
Minä en tee tänään itsemurhaa. Kuolleena ehtii kyllä viettää aikaa aivan riittämiin, mitä sitä kiirehtimään.
[/quote]
Hyvä, en minäkään. Enkä huomenna. Ylihuomenna saattaakin taas ahdistaa, pitääkin tulla katsoaman tää ketju muistutukseksi että en tee silloinkaan.
Sieluhan irtoaa ruumiista kuoleman hetkellä ja tietoisuus jatkaa olemassaoloa, vaikka fyysinen ruumis kuoleekin.
Vanhusten itsemurhat ainakin tulevat lisääntymään enkä ihmettele. Jos ei ole välittäviä sukulaisia, on raihnaistuessaan täysin koneiston armoilla. Joku ehkä käy kattomassa, oletko vielä hengissä ja vaihtamassa vaipan, siinäpä se.
Jaa no venaan sit huomiseen etten aiheuta tilastopiikkiä olemalla neljäs. On tää elämä paskaa ku ei itteesä saa listiä rauhassa :/