Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

6-kymppinen työkaveri kertoo ryypiskelyistään ja panoistaan töissä

Vierailija
30.03.2015 |

Työskentelemme lasten parissa. Tämä 6-kymppinen työkaveri kertoo aina viikonloppuisista ryyppyreissuistaan varsin avoimesti, useimmiten vielä isoon ääneen. Kaikista ällöintä on kun hän kertoo seksisessioistaan, tyyliin "Pena kävi viikonloppuna vähän kylässä. Pakko sanoa että Pena kun panee parastaan niin siinä kyllä ryskyy ja jyskyy niin sänky kuin rouvakin." Olen hienovaraisesti yrittänyt sanoa että tuollaiset jutut ei kuulu työpaikalle, korkeintaan johonkin kahvihuoneeseen jos jotakuta kiinnostaa kuunnella. Silti samat jutut jatkuvat, sillä rouva on sitä mieltä että kyllä työilmapiiri kaipaa vähän kevennystä. No olen kyllä samaa mieltä, mutta mielestäni tuo on sopimatonta "kevennystä" meidän työpaikalla. Tiedä sitten olenko jotenkin ennenaikaisesti muuttunut tiukkis mammaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaisi tuollaiset jutut ollenkaan muuten, mutta jos työskentely on lasten parissa ja lapset kuulee niin eihän se mitenkään sovi. 

Vierailija
2/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:28"]

Mua ei haittaisi tuollaiset jutut ollenkaan muuten, mutta jos työskentely on lasten parissa ja lapset kuulee niin eihän se mitenkään sovi. 

[/quote] Eivät ne minuakaan haittaisi, jos ympäristö olisi niihin sopivampi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä taas oon sitä mieltä että työkaverin ikä ei kuulu tuohon mitenkään, en haluaisi kuunnella tuollaisia juttuja töissä oli kertoja ikä sitten mikä tahansa.

Vierailija
4/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen miehenä tuon Penan ja on kyllä helvetin idiootti ja vastenmielinen olento. Välttelen mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
5/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun anopilta täällä pohjois-karjalassa :D

Vierailija
6/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:32"]no mä taas oon sitä mieltä että työkaverin ikä ei kuulu tuohon mitenkään, en haluaisi kuunnella tuollaisia juttuja töissä oli kertoja ikä sitten mikä tahansa.[/quote] No joo, totta tuokin. Mainitsin työkaverin iän lähinnä siksi että mielestäni on jotenkin outoa ettei tuon ikäinen tiedä mikä on sopivaa tällaisella työpaikalla. Ap

Vierailija
7/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 13:32"]no mä taas oon sitä mieltä että työkaverin ikä ei kuulu tuohon mitenkään, en haluaisi kuunnella tuollaisia juttuja töissä oli kertoja ikä sitten mikä tahansa.[/quote] No joo, totta tuokin. Mainitsin työkaverin iän lähinnä siksi että mielestäni on jotenkin outoa ettei tuon ikäinen tiedä mikä on sopivaa tällaisella työpaikalla. Ap

[/quote]

onhan se noin. kuusikymppistä on vaikeampi "opettaa tavoille" kuin kaksikymppistä, varsinkin jos ei esimies mitenkään puutu tuohon.

Vierailija
8/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo hetki vielä ja eläke odottaa...