Ei ekoilla treffeillä sänkyyn
Ystäväni hakee epätoivoisesti miestä -- lähinnä nettitreffeiltä.
Kaava on aina sama, kaljoittelemaan jonnekin ja sitten vie kämpilleen ja nai tätä miestä.
Sitten ihmettelee, kun mistään ei tule pysyvää. Olen yrittänyt tolkuttaa, että miehet ajattelevat, että jos antaa minulle heti, niin näin tekee muillekin. Tässä tapauksessa se vielä pitää paikkaansa. Ei miehen halua vakavaan suhteeseen naisen kanssa, joka koetaan kevytkenkäiseksi toisin sanoen h*oraksi.
Ystäväni -- joka ei ole tunneälyllä pilattu -- vänkää, että itsepähän punkaan haluavat. Mutta eihän siitä ole kyse. Huoh... kuinka tyhmä ihminen voi olla ja ikääkin on jo 43.
Kommentit (16)
Ainakin pitää olla joku taso näillä miehillä ja tarkkaan pitää valita kenelle antaa ja koska vai antaako ikinä.
Meillä oli seksiä eka treffeillä ja yhdessä ollaan oltu nyt 24 vuotta.
Miksei? Tapasin vanhan kaverin netissä ja kirjoittelimme pari viikkoa, ihastuimme ja todellakin menimme sänkyyn kun tapasimme parin viikon päästä, tosin selvinpäin ja täydellisessä yhteisymmärryksessä. Ja tämä kestää kuolemaan asti.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:18"]
Jos aikuinen ihminen tahtoo olla pölvästi, niin hän on pölvästi. Minkäs teet. Ainakaan hän ei tee muille vahinkoa.
[/quote]
No tauteja joskus kyllä levittänyt. Ja uskon, että tyttärensä kärsii tästä elämäntyylistä. Onhan se teinistä varmaan "ällöä", kun äiti voihkii viereisessä huoneessa joka vkl eri häiskän kanssa.
Eipä tämä välitä siitäkään, onko tyyppi varattu. Toisaalta voihan ajatella, että se on sitten ihan miehen oma valinta, ei ole ystäväni vastuulla tämä.
Nyt varmasti joku ajattelee, ettei ole oikea ystäväni, kun näin moitin. Mutta on kyllä. Hän on sydämellinen, huumorintajuinen ja aito ystävä minulle. Siksi haluisinkin hänelle parempaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:23"]
Miksei? Tapasin vanhan kaverin netissä ja kirjoittelimme pari viikkoa, ihastuimme ja todellakin menimme sänkyyn kun tapasimme parin viikon päästä, tosin selvinpäin ja täydellisessä yhteisymmärryksessä. Ja tämä kestää kuolemaan asti.
[/quote]
Koko asetelmla on nyt sinulla ollut ihan toisenlainen. Tunsitte entuudestaan. Ehkäpä ainakin alitajuisesti olitte tunteneet toisianne kohtaan vetoa jo aikaisemmin.
Ja POINTTI. Et varmaankaan tekisi näin kerran viikossa, vaan tilanne oli poikkeuksellinen.
Mitä ihmettä? Minä olen aina mennyt ekalla kerralla sänkyyn, ja vaikea niistä miehistä on eroon ollut päästä. Kaikki olisivat tähän asti halunnut kanssani parisuhteeseen. Olen ilmeisesti hyvä niissä sänkypuuhissa ;) Kolmesta näistä yhden kerran baaripanoksi tarkoitetusta on tullut jopa vuosien parisuhde, viimeisimmästä avioliitto. Ja tosiaan on menty ensitapaamisella kännipäissään sänkyyn vaan.
Jos on ekoilla treffeillä seksiä, niin varmasti haluan nähdä naista toistekkin. Joku kuukausien odottelu tai siis pihtaus on kanssa OK, mutta käy pian niin kuin tuossa "ihana" mies ketjussa.
Samanlaihan nainen voi ajatella, että mies "antaa jokaiselle"?
No minä tapasin mieheni baarissa ja olin hänen luonaan yötä heti, seksiä ei kyllä tuolloin vielä ollut. Seuraavat "treffitkin" ihan hänen asunnollaan. Vaikka nopeasti etenimmikin, niin eteni muukin suhteeni, jo viikon tuntemisen jälkeen minut esiteltiin lähisukulaisillekin. Sen mukaan kannattaa mennä, mikä tuntuu itsestä hyvältä ja luontevalta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:29"]
Mitä ihmettä? Minä olen aina mennyt ekalla kerralla sänkyyn, ja vaikea niistä miehistä on eroon ollut päästä. Kaikki olisivat tähän asti halunnut kanssani parisuhteeseen. Olen ilmeisesti hyvä niissä sänkypuuhissa ;) Kolmesta näistä yhden kerran baaripanoksi tarkoitetusta on tullut jopa vuosien parisuhde, viimeisimmästä avioliitto. Ja tosiaan on menty ensitapaamisella kännipäissään sänkyyn vaan.
[/quote]
Luulet vain, että olisivat halunneet parisuhteeseen. Teeskentelevät pesän toivossa aikansa.
Mistä todelliset intressit tiedät? Saitko aamukahvilla jo kihlasormuksen?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:36"]
Samanlaihan nainen voi ajatella, että mies "antaa jokaiselle"?
[/quote]
Jokainen mieshän on tällainen. Niin siis pitääkin ajatella. Ei ole tasa-arvoa vielä näissä asioissa. Eikä tule, koska naisen ja miehen seksuaalivietti eroaa toisistaan. Mies nyt panee käytännössä aina, jos tilaisuus tulee. Ikähaarukka 16 (koska laki)-65 (koska silloin ei usein enää vain ota eteen)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:29"]
[/quote]
Luulet vain, että olisivat halunneet parisuhteeseen. Teeskentelevät pesän toivossa aikansa.
Mistä todelliset intressit tiedät? Saitko aamukahvilla jo kihlasormuksen?
[/quote]
En, mutta on ollut vaikea päästä eroon niistä tyypeistä. Itse olen siis halunnut ehdottomasti vain yhden illan suhteen useimpien kanssa, enkä todellakaan koskaan ole odottanut että baaripanosta pitäisi tulla mitään sen enempää. Mutta niin ne miehet vaan on ilmaisseet ihastuksensa, alkaneet soitella, jotkut on suorastaan takertuneet ja tehneet kauhean draaman siitä kun teen selväksi että en halua mitään seurustelua tai vakisuhdetta.
Olen usein miettinyt että väärin menee nämä asiat maailmassa, kun minä joka lähes nelikymppiseksi olin ehdottomasti mitään vakisuhteita vastaan, ja halusin vain seksiä satunnaisen kanssa silloin kun panetti, niin kohtasin jatkuvasti parisuhteeseen hinkuvia miehiä. Sitten taas eräs tuttu, joka olisi aina halunnut parisuhteeseen ja perheen, on törmännyt pelkän seksin haluajiin jotka häipyy kun on saaneet mitä haluavat.
Ei ole vaimo materiaalia liian helppo nainen. En kyllä itsekään harrasta yhden yön juttuja, joten en halua sellaista naistakaan itselleni.
M26
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:47"]
Ei ole vaimo materiaalia liian helppo nainen. En kyllä itsekään harrasta yhden yön juttuja, joten en halua sellaista naistakaan itselleni. M26
[/quote]
Minä en olisi halunnut pihtaavaa ja toisten ihmisten seksuaalisuutta paheksuvaa miestä, eikä omani onneksi sellainen olekaan. Ensitapaamisella päädyimme sänkyyn ja suhde on vakavalla mallilla ja erittäin onnellinen. Kukin siis tyylillään ;) N28
Melkein kaikki suhteet alkavat niin, että pannaan heti. Netissä vain on paljon niitä, jotka eivät halua viedä juttua pidemmälle.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:47"]
Ei ole vaimo materiaalia liian helppo nainen. En kyllä itsekään harrasta yhden yön juttuja, joten en halua sellaista naistakaan itselleni. M26
[/quote]
Minä en olisi halunnut pihtaavaa ja toisten ihmisten seksuaalisuutta paheksuvaa miestä, eikä omani onneksi sellainen olekaan. Ensitapaamisella päädyimme sänkyyn ja suhde on vakavalla mallilla ja erittäin onnellinen. Kukin siis tyylillään ;) N28
[/quote]
En nyt ensimmäisellä tapaamis kerralla sänkyyn menemättömyyttä pitäisi pihtauksena :D
Enkä paheksu seksuaalisuutta, mutta haluan tuntea ihmisen kunnolla ennen sitä. Hyvä kun löysit itsellesi sopivan miehen ja kaikki omalla tavallaan eteenpäin.
M26
Jos aikuinen ihminen tahtoo olla pölvästi, niin hän on pölvästi. Minkäs teet. Ainakaan hän ei tee muille vahinkoa.