Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastausta pyydetään kutsut.

Vierailija
29.03.2015 |

Kyllä on vaikeaa suomalaisen ymmärtää.  Meiltä lähti aikaa sitten kutsut ja selkeästi oli kirjoitetettu kutsuun vastausta pyydetään päivään xx.xx.2015 mennessä.  Päivä meni ja valtaosa ei ole ilmoittanut tuleeko vai ei.  En aio soitella perään.

Harmittaa vaan, kun ei ymmärretä selkeää ohjetta. Ja selkeyden ja varmuuden takia  en edes käyttänyt lyhennettä.  Tarjottavat varaan sen määrän mukaan, joka ilmoitti tulostaan.  Joistain voi arvata/tietää ettei tule. Osa yhtä kysymysmerkkiä.   On sillä väliä ja kiinnostusta tietää tuleeko 10 henkee vai 30.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Joo.

Vierailija
2/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tehdä yhtään mitään jos tulee tuollainen kutsu? Miten voit velvoittaa toista reagoimaan? Olisit laittanut kutsun että pitää ilmoittaa jos tulee. Silloin ne ketkä ei ilmoita on ne ketkä ei ole tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:07"]

Miksi minun pitäisi tehdä yhtään mitään jos tulee tuollainen kutsu? Miten voit velvoittaa toista reagoimaan? Olisit laittanut kutsun että pitää ilmoittaa jos tulee. Silloin ne ketkä ei ilmoita on ne ketkä ei ole tulossa.

[/quote]

Käytöstavat, Kultaseni, käytöstavat.

Vierailija
4/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäkää vastanneille joku pieni viesti, kiitos ilmoittautumisesta, juhlat ovat siis pv.kk, tervetuloa. Voit vielä kysyä allergiat, jos et niitä tiedä. Ja niille jotka eivät vastanneet, että harmi kun ette tällä kertaa pääse tulemaan, ehkä ensi kerralla, mukavaa kesää. Tai jotain vastaavaa. 

Vierailija
5/5 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:07"]

[/quote]

Tuossa oli osviittaa kutsun sisällöstä. Tehtiin siitä selkeä- Tyyliin tuletko vai et.  Ilmoittaa piti anyway.

Itse vaan aina vastaan viipymättä, kun tulee tuon tyyppinen kutsu. Kutsujalle jopa ilmoitan jos on tilanne et avoinna ja ei tiedä pääseekö ja näin voi neuvotella kutsujan kanssa.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi