Miehet on nähty, alanko lesboksi?
Olen yli 40-vuotis nainen ja olen todella kyllästynyt etsimään parisuhdetta miehen kanssa. Olen yh, ollut naimisissa ja eronnut viisi vuotta sitten. Olen aina ollut täysin hetero, siis tähän asti, mutta nyt olen jotenkin niin katkeroitunut miehille enkä koe ymmärtäväni heitä ollenkaan. Lisäksi vapaita, järkeviä miehiä ei minun iässäni enää ole tarjolla, ainakaan tämän ikäiselle yh-äidille. Olen myös todella kyllästynyt olemaan yksin, kaipaan ihmistä lähelleni. Olen ajatellut että alkaisinkin etsiä naista. Naiset kun yleensä ovat niin paljon empaattisempia ja fiksumpia ihmisenä. Seksiä en ole ikinä naisen kanssa harrastanut enkä siitä fantasioinut, mutta ehkä siihen oppii? Olenko nyt ihan väärin perustein lähdössä liikkeelle ja miltä kuulostaa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:59"]
Olen yli 40-vuotis nainen ja olen todella kyllästynyt etsimään parisuhdetta miehen kanssa. Olen yh, ollut naimisissa ja eronnut viisi vuotta sitten. Olen aina ollut täysin hetero, siis tähän asti, mutta nyt olen jotenkin niin katkeroitunut miehille enkä koe ymmärtäväni heitä ollenkaan. Lisäksi vapaita, järkeviä miehiä ei minun iässäni enää ole tarjolla, ainakaan tämän ikäiselle yh-äidille. Olen myös todella kyllästynyt olemaan yksin, kaipaan ihmistä lähelleni. Olen ajatellut että alkaisinkin etsiä naista. Naiset kun yleensä ovat niin paljon empaattisempia ja fiksumpia ihmisenä. Seksiä en ole ikinä naisen kanssa harrastanut enkä siitä fantasioinut, mutta ehkä siihen oppii? Olenko nyt ihan väärin perustein lähdössä liikkeelle ja miltä kuulostaa?
[/quote]Millä tavalla et ymmärrä miehiä?
-Mies 29v-
Etsi empaattinen ja fiksu mies, siinä ratkaisu. Kyllä sellaisiakin löytyy. t: empaattinen ja (ainakin välillä) fiksu m43
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:04"]
Etsi empaattinen ja fiksu mies, siinä ratkaisu. Kyllä sellaisiakin löytyy. t: empaattinen ja (ainakin välillä) fiksu m43
[/quote]
No usko pois, olen etsinyt...
Mikäs siinä, mitä menetät jos kokeilet? :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
Etpä ole esim minua löytänyt, enkä kyllä kuvittele olevani ainoa tällainen.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:07"]
[/quote]
Voi vaan tulla pahempi krapula ku miehestä.
Minäkin olisin jo ruvennut lesboksi jos pystyisin. Mutta sinkkuna mennään sitten loppuun saakka. Ei jaksa enää yrittää. Ei löydy niitä fiksuja minulle.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:06"]
[/quote]
[/quote]
Etpä ole esim minua löytänyt, enkä kyllä kuvittele olevani ainoa tällainen.
[/quote]
Miehen peukku ylhäällä täälläkin :-).
Mulla oli lähes sama homma. Kukaan mies ei enää sytyttänyt, kun tiesi mitä sieltä loppupeleissä paljastuu. Nyt olen hirmu ihastunut erääseen ihanaan naiseen, en olisi koskaan uskonut tätä. Kannattaa pitää mieli avoinna.
[/quote]
Ehkä vähän pelottaa se "kaapista ulos tuleminen", jos minusta ei sitten kuitenkaan ole lesboksi...Tai eniten se, että onko oikein ketään kohtaan johon tutustun, jos en tiedä voiko minulla edes olla tunteita ja seksuaalista viehtymystä naisiin. Eli esitän muuta kuin oikeasti olen vain saadakseni läheisyyttä ja seuraa.
Joo tosi hyviä miehiä vissiin olette jos kehuskelette av:lla.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:10"]
[/quote]
Ehkä vähän pelottaa se "kaapista ulos tuleminen", jos minusta ei sitten kuitenkaan ole lesboksi...Tai eniten se, että onko oikein ketään kohtaan johon tutustun, jos en tiedä voiko minulla edes olla tunteita ja seksuaalista viehtymystä naisiin. Eli esitän muuta kuin oikeasti olen vain saadakseni läheisyyttä ja seuraa.
[/quote]
Mutta jos voit edes kuvitella tekeväsi noin, niin tuskin ihan täysin heterokaan olet. Voihan sille naiselle suoraan sanoa, että tämä on tällaista kokeilua vielä.
[/quote]
[/quote]
Lue mitä kirjoitit: et kaipaa lesboseksiä vaan läheisyyttä ja seuraa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, tiedän sen. Ehkä löydän lesbonaisen joka ei edes halua seksiä?
Nykyäänhän kun sinkkuja ja yksinasuja on niin paljon niitä niin pitäisi olla jonkinlaista yhteisasumista/ yhteisöjä tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Koetetaan pitää miesten puolia vaan, ja auttaa apta yrittämään vielä etsintää.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:16"]
Nykyäänhän kun sinkkuja ja yksinasuja on niin paljon niitä niin pitäisi olla jonkinlaista yhteisasumista/ yhteisöjä tarjolla.
[/quote]
Jenkeissä kuulemma asuvatkin usein kimppakämpässä ilman sen ihmeempää sänkyilyä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:11"]
[/quote]
Koetetaan pitää miesten puolia vaan, ja auttaa apta yrittämään vielä etsintää.
[/quote]
Miksei ap voisi etsiä itselleen naista?
[/quote]
No kun ei sullekaan taida Ap:n ikäinen nainen kelvata. Voisit lopettaa niiden viestien lähettämisen deittipalstalla, ja sano kavereilles sama!
N26
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, tiedän sen. Ehkä löydän lesbonaisen joka ei edes halua seksiä?
[/quote]
Mää luulin että naiset voi kavereinakin halailla tosi usein. Vai halusikko niinku kainaloon tai sillee jotain...