voiko joku vakoilla (kuvata salaa) minua puhelimen etukameran kautta?
Ihmetyttää kun näyttöön tulee aina välillä se merkki että on etukamera päällä. Siis niinkuin kuvisin itseäni,vaikka en kuvaa ..
Onko mahdollista, että joku taitava nörtti kuvaa minua kännykkäni kameran kautta?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:19"]
Ei ole mahdollista. Mutta katselen tässä justiinsa, että oletko värjännyt hiuksesi vai johtuuko se vain tosta sun huoneen valaistuksesta.
[/quote]
On mahdollista
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:13"]Ihmetyttää kun näyttöön tulee aina välillä se merkki että on etukamera päällä. Siis niinkuin kuvisin itseäni,vaikka en kuvaa ..
Onko mahdollista, että joku taitava nörtti kuvaa minua kännykkäni kameran kautta?
[/quote]
Sieltähän ne sun tissikuvat löytyy netistä, ihan kivat hinkit näyttäisi ap:lla olevan, mutta ne vanhemmat hiukset näytti paremmalta.
Tv.mies runkulta.
Ainakin androidissa on sovelluksissa etäkäyttöä ym. Mitä olen ihmetellyt? Kuka ja mihin niitä tarvitsee?
eikös tämä ainakin tietokoneella ollut jotenkin mahdollista, mikseipä puhelimellakin?
Joo eiköhän kun se on mahdollista tietokoneillakin, kuten 2. sanoi
Mä mietin tota aina kun otan kännykän mukaan vessaan.
No ei kauaa vakoilis jos mut vessassa näkis :D
Ei ole mahdollista. Mutta katselen tässä justiinsa, että oletko värjännyt hiuksesi vai johtuuko se vain tosta sun huoneen valaistuksesta.
Mulla on tarra etu ja takakameran pääl :Dd
Tietyille valtioille kaikki puhelimet ovat vapaasti käytössä, mutta jos asennat siihen tiettyjä ohjelmia, niin kaikki nörtit voivat halutessaan katsella sinua.
Tuleeko muilla itsestään näyttöön koskaan sitä kameran kuvaa? Miksiköhän minulle tulee.. En ymmärrä. Tiedän heti muutamia jotka saattais haluta tirkistellä elämääni. :-/ pitää varmaan peittää toi etukamera jollain mustalla teipillä! Ap
Täysin mahdollista. Mutta jos sinulla on puhelin jossa on se ominaisuus, ettei näytttö sammu kun sitä katsotaan niin merkki voi johtua siitä. Se toimii juuri siten että etukamera tutkii, mihin käyttäjä katsoo ja pitää näytön päällä tarvittaessa.
Onhan noista jo tullut paljon kiristystapauksiakin, kun on kuvattu salaa.
Voi ei. Ex mieheni sanoi että minua voi vakoilla tietokoneen kameran kautta ja siksi olen peittänyt sen tarralla. Paras tehdä samoin puhelimen kameralle! Ap
Mulla kun olis halpamallin lumia vielä viime keväänä (olisko ollut 520?), niin se sekoili välillä tosi oudosti. Esimerkiksi pari kertaa olin nähnyt kun siinä aloitusnäytössä on niitä pikavalinta-palikoita, niin ne vaihteli paikkaa itsestään.. Serkkunikin näki sen saman.
Esim. facebookilla ja whatsappilla on oikeudet käyttää puhelimen kameraa. Android puhelimelle on ladattavissa ilmanen f-securen ohjelma joka näyttää mitä oikeuksia milläkin ohjelmalla on "app permissions". Muutenkin kannattaa välillä käydä läpi mitä kaikkia sovelluksia puhelimessa on ja tarvitseeko niitä kaikkia.
Hui kamala, haen heti tarroja kameraan.
On se mahdollista. Jossain oli vauvamonitorinkin joku pedofiili hakkeroinut.
On mahdollista. Kun lataat sovelluksia puhelimeen niin jotkut sovellukset pyytää sinua hyväksymään esim kamera/mikrofoni. Sillon sua voi vakoilla
Ottakee huomioon, että kännykän mikrofonin kautta voi myös kuunnella sen ympäristöä. Voihan sen kiusallakin tietysti asettaa juuri pöntön viereen, että plöts, plöts vaan.