Vierailija

Ihmetyttää kun näyttöön tulee aina välillä se merkki että on etukamera päällä. Siis niinkuin kuvisin itseäni,vaikka en kuvaa ..

Onko mahdollista, että joku taitava nörtti kuvaa minua kännykkäni kameran kautta?

• ylös 50
  • alas 0

Sivut

Kommentit (62)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole mahdollista. Mutta katselen tässä justiinsa, että oletko värjännyt hiuksesi vai johtuuko se vain tosta sun huoneen valaistuksesta.

• ylös 83
  • alas 11

Tietyille valtioille kaikki puhelimet ovat vapaasti käytössä, mutta jos asennat siihen tiettyjä ohjelmia, niin kaikki nörtit voivat halutessaan katsella sinua.

• ylös 27
  • alas 1

Tuleeko muilla itsestään näyttöön koskaan sitä kameran kuvaa? Miksiköhän minulle tulee.. En ymmärrä. Tiedän heti muutamia jotka saattais haluta tirkistellä elämääni. :-/ pitää varmaan peittää toi etukamera jollain mustalla teipillä! Ap

• ylös 28
  • alas 3

Täysin mahdollista. Mutta jos sinulla on puhelin jossa on se ominaisuus, ettei näytttö sammu kun sitä katsotaan niin merkki voi johtua siitä. Se toimii juuri siten että etukamera tutkii, mihin käyttäjä katsoo ja pitää näytön päällä tarvittaessa.

• ylös 32
  • alas 1

Voi ei. Ex mieheni sanoi että minua voi vakoilla tietokoneen kameran kautta ja siksi olen peittänyt sen tarralla. Paras tehdä samoin puhelimen kameralle! Ap

• ylös 38
  • alas 1

Mulla kun olis halpamallin lumia vielä viime keväänä (olisko ollut 520?), niin se sekoili välillä tosi oudosti. Esimerkiksi pari kertaa olin nähnyt kun siinä aloitusnäytössä on niitä pikavalinta-palikoita, niin ne vaihteli paikkaa itsestään.. Serkkunikin näki sen saman.

• ylös 15
  • alas 1

Esim. facebookilla ja whatsappilla on oikeudet käyttää puhelimen kameraa. Android puhelimelle on ladattavissa ilmanen f-securen ohjelma joka näyttää mitä oikeuksia milläkin ohjelmalla on "app permissions". Muutenkin kannattaa välillä käydä läpi mitä kaikkia sovelluksia puhelimessa on ja tarvitseeko niitä kaikkia.

• ylös 17
  • alas 2

On mahdollista. Kun lataat sovelluksia puhelimeen niin jotkut sovellukset pyytää sinua hyväksymään esim kamera/mikrofoni. Sillon sua voi vakoilla

• ylös 15
  • alas 1

Tottakai on mahdollista. Missä tynnyrissä oot viettänyt aikaasi viime aikoina? Kannattaa tosiaan katsoa mitä on appseja sulla on ja mitä ne saa tehdä kysymättä "lupaa". Vaikka luvan ne kysyvät kun appsin asennat.

Vierailija

Mä mietin tota aina kun otan kännykän mukaan vessaan.

Täällä toinen etukameraneuroottinen! :D Pidän vessassa peukkua etukameran päällä.

Joskus nuorempana kun oli webkamera tietokoneen vieressä, laitoin aina kameran linssin päälle sinitarrapallon kun en sitä tarvinnut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.