Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa suurperheiden vanhimmat lapset

Vierailija
18.12.2021 |

Jonka sitten oletetaan hoitavan nuorempia sisaruksia. Näin tällaisen porukan ja teinillä oli molemmissa käsissä rimpuilevat nuoremmat sisarukset. Isän vaunuissa taapero tai kaksi ja äidin vatsassa ties monesko. Teinin ilme oli uupunut ja ahdistunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule keskimmäiselläkään kaksista ole.

Kukaam ei kiinnitä pienintäkään huomiota.

Vierailija
2/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoalla lapsella on sitten hyvät oltavat.

Vierailija
4/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäävät työelämässä erinomaisesti, ei ole avuttomuutta tai vetelyyttä.

Vierailija
5/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaalla kaverilla oli kolme pikkusisarusta. Alakouluikäisinä kävi usein niin että ei voitu leikkiä yhdessä koulun jälkeen kun kaverin piti vahtia lapsia. Tai sitten oltiin pihalla eikä voitu leikkiä omia juttuja kun piti vahtia niitä pieniä.

Itse olen järkännyt perhe-elämäni niin että lapsilla on omaa aikaa ja myös omaa aikaa vanhempien kanssa. Vain erityistapauksissa ovat joutuneet vahtimaan pienempiä. Tosin ovat kyllä aina viihtyneet hyvin yhdessä - ehkä juuri sen takia että ei ole väkisin laitettu vahtimaan ja leikittämään pienempiä.

Vierailija
6/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kolmas (ja viimeinen) lapsi syntymässä ja en voisi kuvitellakaan, että esikoiseni pitäisi vahtia pienempää eikä voisi siksi leikkiä kaverinsa kanssa! Jos esikoiseni koskaan olisi lapsenvahtina, hänen pitäisi itse haluta sitä ja maksaisin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme