Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän käytös kummaksuttaa?

Vierailija
18.12.2021 |

Olemme ystäväni kanssa tunteneet jo vuosia ja meillä molemmilla on kaksi pientä lasta. Kun olimme yhtäaikaa äitiyslomalla niin tapasimme 1-2 krt/kk, mutta kun molemmilla sitten jossaon välissä koitti töihinpaluu niin ystäväni ei oikein pidä yhteyttä enää oma-aloitteisesti vaan nykyään olennitse aina se joka kysyy kuulumisia jne. Kun ystäväni aloitti työt niin ja pyysin tapaamista, niin valitti ettei ehdi kun elämä niin hektistä ja taas kesälomalla kieltäytyi tapaamisesta kun haluaa taas lomalla keskittyä olemaan perheen kanssa. Tein jokus aika sitten testin ja en ottanut enää itse yhteyttä vaan odotin että jos ystäväni soittaisi tai laittaisi viestiä... noh hiljaiselo kesti se puoli vuotta kun itse sitten lopulta laitoin viestiä ja kysyin suoraan että etkö halua olla yhteyksissä niin vastaus oli että ei halua että lapset näkee äitinsä liikaa kännykkää käyttävän ja illalla kun omaa aikaa niin haluaa tehdä ihan jotain muuta kuin kännykkää näpräillä... öööö.. olipas erikoinen vastaus, kuulumisten kyselyyn ei mene montaa minuuttia edes, joten aikasmoinen tekosyy taas sitten. Pitäisi varmaan itsekin lopettaa yhteydenpito kun tällainen meininki kerta..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee 18h päivästä työ+opiskelu. Miten vielä kerkeää liikakansoittamaankin..

Vierailija
2/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ettei vastaa, jos tekstisi on samanlaista. Opettele kirjoittamaan lukijaystävällisemmin, esim. käytä isoja alkukirjaimia, oikeita välimerkkejä ja kappalejakoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo nyt jo ole aika selvää ilman av-kyselyä. Ei kiinnosta. Ei tupata jos ei tykätä. Niih.

Vierailija
4/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa sulle. Jotkut on sellaisia, että kaverit saa jäädä siinä vaiheessa, kun niillä ei ole enää käyttöarvoa, ts. on jo mies ja lapset ja sukulaiset ja se riittää. Sussa ei taatusti ole mitään vikaa, kaverisi on vain pahan itsekäs ihminen, joka käyttää ja jättää. Nyt uutta, parempaa kaveriseuraa etsimään, on sellaisiakin ihmisiä, jotka arvostavat ystävyyttä vielä sittenkin, kun ukko ja lapset on hankittu

Vierailija
5/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suoraan sillat polttanut. En enää mielistele ketään.