Ihan kamala yskä
Mikään ei auta. Käytössä codesan comp ja ventoline-astmapiippu. Mitä vielä vois kokeilla?
Kommentit (5)
Miten olis lääkärikäynti? Kauanko sulla on ollut yskä, onko muita oireita? Onko sulla todettu astma, kun on ventoline käytössä?
Mulla itselläni on yskän ja flunssan ajaksi erilaiset astman hoito-ohjeet, ja ohjeistuksena on silti mennä lääkäriin jos keuhko-oireet jatkuu tai muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:15"]Miten olis lääkärikäynti? Kauanko sulla on ollut yskä, onko muita oireita? Onko sulla todettu astma, kun on ventoline käytössä?
Mulla itselläni on yskän ja flunssan ajaksi erilaiset astman hoito-ohjeet, ja ohjeistuksena on silti mennä lääkäriin jos keuhko-oireet jatkuu tai muuttuu.
[/quote]
Kävin pe lääkärissä. Yskä ollut vasta 4-5 pvää.
Samoin. Flavamed käytössä, ehkä sen avulla oon saanu yskittyä pois enimpiä limoja. Ällöttää.
Eikä ole astmaa. Ventolinea ennenkin määrätty koska auttaa liman irtoamiseen. Ap
Tämän vuotinen influenssa on pirun sitkeää. Neljäs viikko yskässä alkaa mutta on jo helppottanut pahimmasta. Ensimmäinen viikko meni kuumeessa. Kivaa kun mulla alkaa heittää päässä yli 38 lämpö.