Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko alkanut miehesi kanssa tietäen kaiken hänestä ja perheestään?

Vierailija
29.03.2015 |

Itse olisin miettinyt vielä muutaman kerran. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:06"]

Olisin, koska otin kyllä selkoa miehestäni ja hänen elämän historiastaan ja seurustelin sen verran pitkään, että asiat kyllä selvisivät, mitkä pitikin ennen sitoutumistani avioliittoon ja lasten hankintaan mieheni kanssa, mutta hieman säälitti yksi kälysköistäni, joka oli sen verran rakkauden sokaisema, että ei älynnyt ottaa selkoa miehensä historiasta tarkemmin, nooh, kukapa sille raukalle olisikaan ko. asiasta kertonutkaan kuin minä, mutta eipähän se mun asia ollut kertoa, millaiseen paskakasaan hänkin narahti - ittepähän valitsi puolisonsa.

[/quote]

Ihan järkyttävän sekavaa tekstiä sinäkin suollat. Mitä tuossa sanotaan? Käytä pisteitä ja edes vähän jäsentele ajatuksiasi.

[/quote] Itse olet seko tai muuten vaan lukihäiriöinen ja ymmärryksesi taso alhainen, jos et käsittänyt. Normijärkinen kyllä tuosta ymmärtää, että kirjoittaja on ottanut selkoa hyvissä ajoin tulevasta miehestään, mikä hän on miehiään, eikä tehnyt kuten tuo kälyskänsä, joka ei ilmeisesti tiennyt, että oli sotkeutunut, noh, jätänpä nyt sen asian kertomatta, ettei tuu taasen raivopäistä tekstiä vastineeksi.

Vierailija
2/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. En itseasiassa ollut miehestä lähtötilanteessa niin innoissani ja jos olisin tiennyt sen mitä nyt, olisin pelännyt, että joku muu saa hänet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan. Kyllä mä tiesin aika paljon jo aika aikaisin, mutta kyllähän se pahimpien kertomista viivytteli. Silti koen, että aika avoimin silmin lähdin tähän. Enkä ole joutunut katumaan, vaikka moni olisi varmaan juossut.

Vierailija
4/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ollut. Olisin kiertänyt kaukaa. Sittemmin on paljastunut maanis-depressiivinen anoppi, perinnöllistä sairautta kantava appiukko ja oma miehenikin on neuroottinen, sisaruksistaan puhumattakaan. Huoh. Näiden kanssa vielä selviäisi, mutta kun omat lapsetkin alkavat oireilla perimänsä mukaan, tekisi mieli juosta ja kauas. Tai olisi aikoinaan pitänyt :(

Vierailija
5/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä jos oisin tiennyt miehen mielenterveyden heittävän niin en olisi, mutta nyt jälkeenpäin ei kyllä kaduta yhtään :) Siitä koettelemuksesta selvittiin ja se on hitsannut meidät entistä vahvemmin yhteen! Lisäksi kokemus kasvatti mua muutenkin ihmisenä ja muokkasi arvomaailmaani paljon.

Vierailija
6/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin.

Vierailija
7/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti, jos olisin nuorena tajunnut, miten hankala äitipuolisuhde vaikuttaa lapseen, kun isänsä oli leski ja hän oli hyvin sulkeutunut.
En tajunnut puolison jasvuympäristön vaikutusta.

Vierailija
8/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi tutustua tyyppiin, josta tietää jo kaiken?

Vierailija
9/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää, että.lisäksi en tajunnut, että ongelmat periytyvät tietty miehen lapsiinkin.

Vierailija
10/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen suku on upea ja lämmin. Semmoisia hippiperinteitä kunnioittaen tms.

Itse olen taas ollut täysin päinvastaisen perheen mustalammas, koskaan ollut sopiva omieni joukkoon. Ainoa, joka ei käynyt lukiota ja hankkinut itselleen KUNNIALLISTA ammattia.

Miehen sukuun mä kuulun jo 22 vuotta, nautinnollisesti. Täällä tehdään käsin ja viljellään, oma ravintolakin on. :)

Vierailija
11/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Mutta,siitä huolimatta minulla on paras mies ikinä.hänen perheen Ym.sukulaisten kanssa ei juuri olla tekemisissä.ei näitä asioita vain voi aina etukäteen tietää jne..sama koskee joitakin omia sukulaisia.riittää,että minä ja mieheni ollaan onnellisia.sukulaisten kanssa ei ole mikään pakko olla yhteydessä jos tuntuu että niistä on harmia tms..

Vierailija
12/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, koska otin kyllä selkoa miehestäni ja hänen elämän historiastaan ja seurustelin sen verran pitkään, että asiat kyllä selvisivät, mitkä pitikin ennen sitoutumistani avioliittoon ja lasten hankintaan mieheni kanssa, mutta hieman säälitti yksi kälysköistäni, joka oli sen verran rakkauden sokaisema, että ei älynnyt ottaa selkoa miehensä historiasta tarkemmin, nooh, kukapa sille raukalle olisikaan ko. asiasta kertonutkaan kuin minä, mutta eipähän se mun asia ollut kertoa, millaiseen paskakasaan hänkin narahti - ittepähän valitsi puolisonsa.

Vierailija
13/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, mutta en tosiaan olisi alkanut exän kanssa ja tehnyt lasta jos olisin tiennyt, millainen hän oikeasti on ja millaisesta perheestä/suvusta tulee.

Vierailija
14/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin, sillä vieläkään tuskin tiedän miehestä tai suvustansa kaikkea. Eikös seurustelu ole juuri tutustumista varten, ettei päätäpahkaa mennä avioon tai tehdä lapsia 'tuntemattoman' kanssa?

Vierailija
15/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama!

Vierailija
16/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:06"]

[/quote]

Ihan järkyttävän sekavaa tekstiä sinäkin suollat. Mitä tuossa sanotaan? Käytä pisteitä ja edes vähän jäsentele ajatuksiasi.

Vierailija
17/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ihan varma. Miehen isästä en pidä (se pomottaa poikaansa, kuopustaan, 24v, ja mies on ihan tossun alla sen kanssa). Samaisesta alistuneesta käytöksestä miehen osalta, en pidä siitä yhtään. Toisaalta, tän miehen avulla lähdin ja pääsin viimein irti väkivaltasesta eksästä. Ristiriitasta.

Vierailija
18/18 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riipu aika paljon siitä, että millainen suhde kumppanilla on perheeseensä ja sukuunsa. Kaikki, joilla on esim. hankalia sukulaisia, niin eivät välttämättä ole tekemisissä juurikaan heidän kanssaan, vaan he keskittyvät oman elämänsä rakentamiseen. Mun mielestä se on aika tapauskohtaista. Tiedän esimerkiksi naisen, jonka suvussa on alkoholismia (hänen isänsä myös) eikä hän ole ollut vuosiin tekemisissä heidän kanssaan vaan on rakentanut omaa hyvää elämää. Se mutkistaa asioita jos kumppani elää yhä aikuisena vaikeiden vanhempien tossun alla.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme