aviomies ja sukkahousut
Mieheni kiihottuu pukiessaan ohuet sukkikset päälle? Minulle juttu ollut ihan ok. Nyt se kuitenkin tahtoo niitä meidän petipuuhiin mukaan. Pitäisi kuulemma repiä ne sen jalasta kiihkoissaan...Minua homma ei kiihota millään tasolla, lähinnä naurattaa. Mihin tämä johtaa jos suostun? Onko ok ja reilua jos näyttelen olevani aiheesta innostunut? Minulle tulee olo, että pettäisin häntä jos esitän kiihottunutta vaikka en ole...
Kommentit (18)
Mekkoleikeissä ei ole mitään pahaa. Auta toista toteuttamaan itseänsä jos siltä näyttää. Voitte pitää vaikka tyttöjen illan kaupungilla.
Sukkahousut eivät minua kiihota...kenenkään päällä! Kauniit stay-upit kylläkin. Välillä olen lainannut vaimon kyseisiä + stringejä. Tuntuvat ja näyttävät hyvältä minunkin päällä! Leikkimieltä ihmiset!!!
Sukkahousut eivät minua kiihota...kenenkään päällä! Kauniit stay-upit kylläkin. Välillä olen lainannut vaimon kyseisiä + stringejä. Tuntuvat ja näyttävät hyvältä minunkin päällä! Leikkimieltä ihmiset!!!
Kyllä meillä on ollut sukkis /stayup leikkejä monta vuotta. välillä on hamekin molemmilla päällä. kyllä vaatteista on saatu lisäkiihoketta mukavasti.. ja melkoisesti ryttyytystä ! eihän ne seksikaupat menestyisi jos ei niitä välineitä ostettaisi. taitaa olla toisten ekoilua haukkua toisia kun itse ei kehdata tai osata käyttää mielikuvitusta. en minäkään kommentoi kenenkään pillifarkkuja tai teini-converseja..
En lähtisi tuollaisiin leikkeihin. Eivät ne siihen loppuisi, vaan seuraavaksi miehesi hiippailee sänkyynne mekko päällä ja korkokengissä. Luottamuksen osoitushan tuo on, että mies on toiveensa uskaltanut sinulle esittää, mutta ei sinun tarvitse kaikkeen suostua jos ei huvita. Mulla kyllä olisi mennyt maku koko "mieheen".
Tuota olen miettinyt... Kuitenkin on kyse rakastamastani ihmisestä enkä tahtoisi tuottaa hänelle pettymystä. Mutta ensin sukkahousut, sitten rintsikat. Mihin pitäisi vetää raja? Entä jos kyse onkin vain sukkahousuista eikä muusta? Ap
Minun miestäni onneksi kiihottaa sukkahousut MINUN päälläni!
Kannattaa alkaa liikkumaan miehen boksereissa ja pyytää miestäsi repimään niitä päältäsi ennen petipuuhianne!
Kyllä ne meilläkin kelpaa myös minun päälläni, onneksi. Tekisi mieli testata mihin hän olisi valmis minun vuokseni ja ehdottaa jotain todella omituista. Vaarana saattaisi tosin olla, että hän innostuisi :D ap
Päätin kokeilla. Hän tulee kohta töistä kotiin. Jännittää. Ap
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:12"]
No, mitäs koitat?
[/quote]Samaa jäin miettimään! :)
Huh, se oli mahtavaa... Punastuttaa, mutta koska aloitin, niin avaudutaan nyt loppuun asti. Tilanne oli niin omituinen, että kiihotuin itsekin. Mies makasi sohvalla sukkahousuissaan sidottuna muna kovana. Istuin hänen päälleen ja hieroin itseäni sukkahousuissa olevaa vehjettä vasten. Tavallaan masturboin siis hänellä. Tulin järjettömän nopeasti. Niin tuli miehenikin. En siis ehtinyt repimään sukkiksia. Toivottavasti tästä ei nyt seuraa mitään mekkoleikkejä...
Lisäät vaan tuota märäysvaltaa kun miehesi selvästi alistuu tahtoosi. Pikkuhiljaa alat käskyttämään enemmän ja saat miehen tottelemaan sinua ja meno menee siihen suuntaan kun haluat;)
Eläkää hiukan, ei se maailma siihen romahda. Ei, vaikka olis mekko päällä.
Kun kerran tykkäsit niin eihän siinä sitten enää mitään ongelmaa pitäisi olla! Uskalla vaan kokeilla...avoimin mielin voit löytää uusia juttuja jotka tuottavat teille molemmille paljon nautintoja. Ja ei se sun miehesi ole yhtään sen vähemmän mies jos välillä haluaa leikkiä naisten hepenissä...
Mitä ihmeellistä sukkahousuilla miehen jalassa on, mulla ollu jo useamman vuoden syksystä keväseen naisten sukkiksia jalassa, alkusyksystä ja keväällä 20den talvella 50-70den mustia ihonvärisiä ja pinkkipunaisia, en mä kalu pystyssä ole ikinä ollu sen vuoksi että näen sukkikset omassa tai jonkun muun jalassa, ei noista naisetkaan ole mitään numeroa tehneet.
M52
Minä kiihotun myös sukkahousuista sekä itseni että naiseni päällä. Edellinen vaimo ei hyväksynyt, joka aiheutti minulle entistä suuremman kiihoittumisen ja suoranaisen pakkomielteen sukkahousuista. Nykyinen vaimoni hyväksyy ja oman kiihoittumiseni kautta kiihoittuu myös itse. Kun asiasta on tullut arkista ja ei-kiellettyä, niin oma fetissini on alkanut hävitä. En usein enää halua sukkahousuja, mutta pitkän eron (sukkahouista) ne kyllä alkavat taas kiihoittaa.
Seksi on leikkimistä, kiellot ja hyväksymättömyys aiheuttaa lisäongelmia kun omaa mielihaluaan ei valitettavasti voi ohjata järjellä.