Olenko huono ihminen, kun en vastaa ovipuhelimeen
Jos en tiedä varmuudella kuka siellä on. Tänään soi kaksi kertaa, enkä vastannut. Soitin kyllä puolisolle, varmistaakseni että hänellä on kännykkä mukana ja että se ei ollut hän. En tiedä miksi, mutta pelottaa vastata. Eihän mun tarvitse päästää sisään rappuun ketään, mutta jotenkin silti kauhistuttaa vastata. Jos ovipuhelin soisi yöllä, olisin ihan kauhuissani.
Muita pelkureita? :D
Kommentit (5)
Mua ovipuhelimeen vastaaminen ei pelota, mutta mua ketuttaa se, jos joku on tulossa kylään ilman lupaa :D
Eli saattaisin olla vastaamatta ihan vaan sen takia etten halua kutsumattomia vieraita oven taakse kuikuilemaan.
En minäkään avaa ellen tiedä että joku tuttu on tulossa käymään. Asun ihan keskustassa vilkkaan kadun varrella, ja tuossa kadulla pyörii aina kaikennäköistä kaupustelijaa, kylähullua ja sekakäyttäjää, ja en todellakaan halua heitä rapuun pyörimään.
Kun itse vielä asuin kaupungissa niin ovipuhelimella pystyi kysymään kuka siellä on eikä tarvinnut avata ovea kenelle sattuu. Te ette varmaan myöskään vastaa tuntemattomiin numeroihin.
Itse en jaksa vastata, jos en tiedä että joku on tulossa. Nykyään on kännykällä niin helppo sopia vierailuista, ettei sitä taritse jättää pelkkään ovipuhelimeen.
Olet aika sekopää, älä lisäänny ja levitä pelkojasi.