Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmiset ei tajua että tarvitse paljon omaa aikaa

Vierailija
17.12.2021 |

Olen mukava ja hauska ihminen, jonka seurassa monet tuntuvat viihtyvän. Jostain syystä nämä ihmiset eivät kuitenkaan voi käsittää kun haluan vaikkapa perjantai-iltana olla ihan yksin, syödä hyvin ja katsoa sarjaa Netflixistä. Tarvitsen paljon omaa aikaa enkä oikeasti haluaisi loukata muiden tunteita kun kieltäydyn menoista taas kerran. Olenko huono ystävä tämän takia?

N30

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen. Olen selittänyt kavereille, että olen tällainen, eikä se tarkoita etten tykkää heidän seurasta. Heille se on ihan ok, eikä he siitä loukkaannu.

Vierailija
2/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Keksin itsekin aina kaiken maailman tekosyitä, ettei tarvitsisi lähteä mihinkään turhanpäiväiseen. En jaksa jotain standupkomiikkailtoja tai tupperwarekutsuja, baari-illoista puhumattakaan. Ystävät käyvät keskenään, eivät ole pyytäneet mukaan tuommoisiin juttuihin enää vuosiin. 

Vierailija
4/4 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen.

Vinkkinä: Välillä lähde mukaan vaikka ei millään tekisi mieli. Se tekee oikein hyvää ja saat pidettyä yhteyden kavereihisi. Jos aina vaan kieltäydyt niin lopulta sua ei enää kukaan kysy mihinkään.

M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi